• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۵
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403040805231
  • منبع : شهرداری تهران

در منطقه ۲۲ تهران صورت گرفت

رفع نقص پایه‌های چراغ چهاربوستان غرب تهران/ نوسازی جداول محله دهکده المپیک و بزرگراه شهید خرازی

رفع نقص پایه‌های چراغ چهاربوستان غرب تهران/ نوسازی جداول محله دهکده المپیک و بزرگراه شهید خرازی

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ با اشاره به اینکه پایش پایه چراغ‌های ۹۰ بوستان این محدوده آغاز شده است، گفت: در این طرح رفع نقص ۳۱ پایه چراغ چهار بوستان غرب تهران صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، محمد حسن فصیح  در این باره اظهار کرد: در این محدوده شهر تهران بیش از ۹۰ بوستان محلی و فرامنطقه ای وجود دارد که موضوع رسیدگی به روشنایی این حجم بوستان‌ها یکی از اقدامات در حوزه نگهداشت است.

وی افزود: طی طرح نگهداشت، بوستان ها شناسایی و رفع خاموشی روشنایی بوستان ها در دستور کار اداره فضای سبز منطقه قرار دارد و در این طرح نواحی شش گانه نیز مشارکت دارند.

فصیح ادامه داد: در محدوده ناحیه سه به عنوان غربی ترین محله شهر تهران چهار بوستان نگین، بازیافت، پاتوق محلی و غدیر مورد شناسایی چراغ‌های خاموش قرار گرفت که نقص فنی ۳۱ چراغ برطرف شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ با اشاره به اینکه اقدامات قابل توجهی در نگهداشت فضای سبز در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد، گفت: ترمیم شبکه آبرسانی بوستان ناز در محدوده ناحیه دو منطقه نیز از جمله اقدامات هفته اخیر بوده است.

آغاز عملیات نوسازی جدول و پیاده روسازی معابر محله دهکده المپیک

رضا ایرانشاهی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ نیز از آغاز عملیات نوسازی جدول و پیاده‌رو سازی در محله دهکده المپیک در قالب پروژه‌های توسعه محله‌ای خبر داد و گفت: عملیات عمرانی با محوریت توسعه محله‌ای به شکل ویژه در محلات ۱۲ گانه با همکاری نواحی شش گانه منطقه به اجرا در آمده است.

وی افزود: نوسازی جداول حاشیه ورودی بزرگراه شهید خرازی به بلوار دهکده المپیک آغاز شده است؛ این جدوال به دلیل فرسودگی و با تأیید کارشناسان این معاونت مورد نوسازی قرار گرفته است.

ایرانشاهی ادامه داد: پیاده رو خیابان ورزش شرقی نیز از جمله پروژه‌های توسعه محله‌ای در محله دهکده المپیک بوده است که نوسازی این مسیر عابر پیاده  مورد اجرا قرار گرفته است. 

بر اساس گزارش سایت شهر، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ عنوان کرد: تردد قابل توجهی از عابران پیاده در مسیر پیاده رو خیابان ورزش شرقی به واسطه مراکز خرید، مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، سینما دهکده المپیک، مرکز بهداشت، مجموعه ورزشی و...صورت می گیرد که نوسازی این مسیر تردد ایمن را فراهم خواهد آورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha