• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403040805181
  • خبرنگار : 50972

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

شاهد مشارکت و استقبال خوب از ابتدای صبح بوده‌ایم

شاهد مشارکت و استقبال خوب از ابتدای صبح بوده‌ایم

ایسنا/خراسان رضوی سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: شاهد مشارکت و استقبال خوب از ابتدای صبح بوده‌ایم.

امیر فریدنیا امروز هشتم تیرماه با حضور در ستاد انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه فرایند آغاز رای‌گیری راس ساعت ۸ صبح آغاز شد، اظهار کرد: عوامل اجرایی ساعت ۶ صبح در مراکز حاضر شدند و ساعت ۷ صورت جلسه وارد سامانه احراز هویت شد و همانند انتخابات گذشته راس ساعت ۸ صبح مراکز اخذ رای در تمام ۴۵۶۷ شعبه استان آغاز به کار کرد و تا الان هیچ مشکلی نداریم.

محسن نجات، مدیرکل دفتر مدیریت بازرسی استانداری خراسان رضوی نیز با حضور در ستاد انتخابات خراسان رضوی بیان کرد: تا این لحظه با توجه به حضور ۴۷۰ بازرس در استان و به ازای  هر ۱۰ شعبه یک بازرس، به لطف خدا شرایط بسیار آرامی را در استان تجربه می‌کنیم.

وی ادامه داد: وظیفه بازرسی، کنترل جریان انتخابات بر مدار قانون و حفاظت از آرای مردمی است. به فرمایش مقام معظم رهبری، سلامت در این راستا رسالت عظیم و ویژه‌ای است که مجموعه بازرسی انتخابات برعهده دارد.

مدیرکل دفتر مدیریت بازرسی خراسان رضوی اضافه کرد: نمایندگان ویژه‌ای به‌صورت نامحسوس بر عملکرد بازرسان نظارت می‌کنند. تعداد این نمایندگان نامحسوس ۲۵ نفر است که از ساعات اولیه رای‌گیری مشغول به فعالیت هستند و گزارشات متعدد نشانگر آرامش در مراکز اخذ رأی است و مردم با شور و شعور در پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

نجات گفت: مردم می‌توانند با سامانه ۱۱۱ و شماره ۳۸۵۸۶۱۶۳ تماس بگیرند. مسئولان ما برای شنیدن اخبار، گزارشات و تخلفات آماده به خدمت هستند. پس از دریافت اخبار، رصد و پایش آنها انجام می‌شود و پاسخگویی به شکایات نیز در دستور کار است.

وی افزود: تخلفات تا این لحظه جدی نبوده و با تذکر حل شده است. تاکنون گزارشات بیشتر درخصوص عدم راهنمای صندوق‌ها و تبلیغات برخی کاندیدا در اطراف شعب بوده که همه این موارد رسیدگی شده و تذکرات لازم به مراکز داده شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha