• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403040805078
  • خبرنگار : 50663

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

علم‌الهدی: مهمترین ویژگی یک نامزد این است که بتواند امانت‌دار رای مردم باشد

علم‌الهدی: مهمترین ویژگی یک نامزد این است که بتواند امانت‌دار رای مردم باشد

ایسنا/خراسان رضوی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: هر کسی هر فردی را انتخاب می‌کند باید او را آنقدر امین بداند که سرنوشت خود و فرزندانش و عائله کشور را به دست او به امانت دهد.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی امروز ۸ تیر با حضور در شعبه اخذ رأی مسجد بناها، رای خود را در صندوق انداخت و در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: تشکر می‌کنم از حضور ارزشمند همه برادران و خواهران همشهری که مایه افتخار ما شدند و حضور فوق‌العاده این افراد که از میانگین کشور هم بالاتر است، باعث افتخار خراسان و خراسانی شد. خدا به همه عزیزان ما که این عمل خیر را انجام دادند، اجر جزیل عنایت کند. ان‌شاءالله عزیزان بابصیرت ما فردی امین را انتخاب کنند.

وی افزود: هر کسی هر فردی را انتخاب می‌کند باید او را آنقدر امین بداند که سرنوشت خود و فرزندانش و عائله کشور را به دست او به امانت دهد، اگر کسی را در این حد امین می‌دانید، به او رأی دهید. بقیه ویژگی‌ها و شاخصه‌ها کفایت نمی‌کند، مهمترین شاخصه، امین بودن است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: ما از همه عزیزان تشکر می‌کنیم و مهم این است که در این مدت کوتاه با وجود نداشتن فرصت، توانستند تمام امکاناتی که در زمان گستره باید فراهم شود را آماده کنند.

همچنین محسن داوری، فرماندار مشهد که در مسجد بناها حضور داشت، در گفت‌وگو با خبرنگاران عنوان کرد: مردم مشهد از ساعات ابتدایی در صف‌ها و با شور و اشتیاق شروع به رای دادن کردند و تا کنون نسبت به دوره‌های قبل مشارکت خیلی بیشتر بوده و ما مشارکت خیلی خوبی در شهرستان مشاهده می‌کنیم.

وی اضافه کرد: در حرم مطهر علی‌رغم اینکه ما صندوق‌های اخذ رای را به ۲۸ صندوق افزایش دادیم و ۲ صندوق سیار هم فرستادیم، باز هم ازدحام جمعیت را شاهد هستیم و مجددا شعبه سیار فرستادیم؛ این نشان‌ از مشارکت بالای مردم دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha