• پنجشنبه / ۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402060906339
  • خبرنگار : 50180

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه:

مسئولین با خدمت‌رسانی بیشتر به جامعه امید بدهند

مسئولین با خدمت‌رسانی بیشتر به جامعه امید بدهند

ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: مدیران و مسئولان باید با خدمات‌رسانی به مردم به جامعه امید بدهند.

سردار بهمن ریحانی، امروز (نهم شهریور) در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در حسینیه شهدای کرمانشاه، با گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر کمتر از یک ماه مسئولیت داشته و به شهادت رسیدند، لذا اینکه ما آن‌ها را الگو قرار داده‌ایم بخاطر فرهنگ، اعتقاد، الگو و رویه‌ای است که از خود برجای گذاشته‌اند.

وی مهمترین وظیفه مسئولین در شرایط کنونی را خدمت‌رسانی به مردم عنوان کرد و افزود: مسئولین و مدیران با خدمات‌رسانی به مردم می‌توانند به جامعه امید بدهند.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه باید امر به معروف و نهی از منکر را در سطح فضای مسئولیتی مدیران ببریم، گفت: انقلاب ما انقلاب دینی است، لذا برای تداوم راه این انقلاب نیاز داریم مدیران و مسئولان امر به معروف و نهی از منکر را سرلوحه کار خود دانسته و شهدا را الگوی خود قرار دهند.

ریحانی ادامه داد: امروز وظیفه مدیران خیلی سنگین است، چون مردم از آنها توقع کار کردن دارند و تنها با خدمت‌رسانی است که می‌توان مردم را به اسلام و انقلاب دلگرم‌تر کرد.

وی  با بیان اینکه امام و رهبری همواره بر مبنای اعتقادات محکم با زیربنای دینی اظهار نظر کرده‌اند، گفت: فرمان تاریخی امام (ره) مبنی بر تشکیل بسیج انقلاب را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه کرده است.

ریحانی با بیان اینکه هیچ تشکلی در دنیا به لحاظ شکل، شاکله و انگیزه شکل‌گیری قابل مقایسه با بسیج نبوده، گفت: دشمنان اسلام و انقلاب در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هزاران فتنه را برای ضربه زدن به انقلاب طراحی کرده‌اند که به برکت تیزبینی امام (ره) در صدور فرمان تشکیل بسیج مردمی نتوانسته‌اند کوچکترین ضربه‌ای به نظام وارد آوردند.

وی با بیان اینکه تانک و ماهواره و موشک عامل بازدارندگی دشمنان ما نبوده، گفت: دلیل پیروزی ما در برابر دشمنان در حوزه‌های مختلف، پشتوانه قوی مردمی بوده و آنچه تاب تحمل در برابر دشمنان را به ما داده و سبب شده توطئه‌های دشمنان خود و در راس آن‌ها آمریکا را با شکست مواجه کرده و ناکام بگذاریم، مردم هستند.

 ریحانی ادامه داد: مردم با همه مشکلات اقتصادی و گله‌هایی که داشته و دارند، در برهه‌های مختلف به دشمنان ثابت کرده‌اند که دست از اصول خود بر نمی‌دارند، لذا این مردم شایسته خدمات‌رسانی بهتر هستند.

ادامه این مراسم با گلباران مزار شهدای شهر کرمانشاه همراه بود.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha