• دوشنبه / ۹ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402050905475
  • منبع : نمایندگی سمنان

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان:

افزایش مشارکت در انتخابات با تعدد داوطلبان محقق می‌شود

افزایش مشارکت در انتخابات با تعدد داوطلبان محقق می‌شود

ایسنا/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: افزایش مشارکت و فضای رقابت در انتخابات با تعدد داوطلبان محقق می شود.

احمد ریواده ۹ مردادماه در جلسه ستاد انتخابات استان سمنان بر لزوم همکاری همه دستگاه ها با ستاد انتخابات تاکید و اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه معاون اول رئیس جمهور، دستگاه های اجرایی استان در همه عرصه ها و راهبردهای چهارگانه انتخابات مکلف به همکاری هستند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات امسال تصریح کرد: فضاسازی محیطی مناسب، تولید محتواهای مختلف و همچنین‌ تجهیز ستاد انتخابات استان به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تاکید کرد: نشست با فرمانداران و بخشداران در راستای‌ پیشبرد هرچه بهتر امور در حوزه برگزاری انتخابات به صورت مستمر انجام شود.

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه افزایش مشارکت و فضای رقابت در انتخابات با تعدد داوطلبان محقق خواهد شد، از اعضای ستاد انتخابات استان خواست: بستر اطلاع رسانی مناسب برای پیش ثبت نام و ثبت نام داوطلبان توسط کمیته اطلاع رسانی فراهم شود.

حسین شجاعی، دبیر ستاد انتخابات استان سمنان از تلاش برای برپایی باشکوه انتخابات در اسفندماه خبر داد و گفت: جلسات هیات اندیشه ورز در سطح استان‌ در راستای پیشبرد اهداف پیرامون هرچه بهتر برگزار نمودن انتخابات برگزار شده و در ادامه نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان با اشاره به برپایی مانور پیش ثبت نام انتخابات در استان از عوامل برگزاری این مانور که در زمانبندی تعیین شده برگزار شده، تجلیل کرد.
شجاعی با اشاره به ارتباط خوب ستاد با رسانه های استان ادامه داد: اطلاع رسانی قوانین‌ مرتبط با انتخابات از طریق صدا و سیما و دیگر رسانه ها در دستور کار است.

 وی همچنین اظهار کرد: در راستای آسیب شناسی انتخابات و برطرف نمودن کمبود امکانات و تجهیزات، بازدید از سطح فرمانداری و بخشداری های استان در حال انجام است.

وی همچنین از ابلاغ وظایف کمیته های ذیل ستاد انتخابات استان خبر داد و گفت: تلاش می شود که همه بسترها برای برپایی یک انتخابات حماسی و باشکوه در استان ایجاد شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha