• چهارشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403041308592
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار خبر داد:

کسب رتبه چهارم مشارکت در انتخابات دور اول توسط استان سمنان

کسب رتبه چهارم مشارکت در انتخابات دور اول توسط استان سمنان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان ‌گفت: استان سمنان در دور اول انتخابات چهاردهمین دوره رئیس‌جمهوری به نسبت جمعیت، از نظر مشارکت رتبه چهارم کشور را کسب کرده است.

سید محمدرضا هاشمی، شامگاه گذشته ۱۲ تیر در جمع مدیران حوزه صنعت و تولید استان اظهار کرد: مردم در جمعه آینده باید حماسه حضور دور اول را در ۱۵ تیر تکمیل کنند.

هاشمی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، گفت: از آحاد اقشار مختلف مردم درخواست می‌کنیم تا با حضور مجدد خود در پای صندوق های رای و تحقق مشارکت حداکثری، برگ زرین دیگری را برای افتخارات این استان به ثبت برسانند.

استاندار سمنان گفت: مردم استان در اولین دوره چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری توانستند با حضور پرشور خود، رتبه چهارم مشارکت در سطح کشور را کسب کنند و ان‌شاءلله در جمعه پیش رو نیز مردم استان حماسه حضور پرشور دیگری را در دفتر افتخارات این دیار رقم خواهند زد.

وی گفت: بالغ بر ۱۲۱ درصد از مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور شهید به استان تا کنون اجرایی و اعتبارات آن تخصیص یافته است.

وی افزود: در دولت شهید جمهور، حضرت آیت الله رئیسی(ره)، اقدامات خوبی در حوزه های مختلف مانند اقتصادی، ساخت مسکن در قالب نهضت ملی، کنترل تورم، ایجاد اشتغال و...به سرانجام رسیده است که همه این نتایج با تلاش های شبانه روزی و جهادی مسئولان استان و حمایت های رئیس جمهور شهید به نتیجه رسیده است.
استاندار سمنان افزود: مدیران استان لازم است در جلسات و نشست‌های خود اقداماتی که در دولت سیزدهم به سرانجام رسیده است را تبیین کنند.

قاچاق، زنجیره بهم پیوسته تولید، تجارت و اشتغال را مختل می سازد

استاندار سمنان گفت: تولید، تجارت و اشتغال، ۳ مولفه حائز اهمیت در کشور است که در یک زنجیره کامل به هم پیوسته از یکدیگر تاثیر می پذیرند.

وی ادامه داد: در سایه حمایت از کالای ایرانی و جلوگیری از قاچاق کالا، تولید رونق گرفته، تجارت توسعه می یابد و در نهایت فرصت های اشتغال برای نیروهای کار جامعه فراهم می‌شود.
این مقام ارشد استانی افزود: ما امروز باید برای کالای تولید داخل بیش از هر زمان دیگری اهمیت قائل بوده و در راستای توسعه و رونق تولید ملی، از قاچاق کالا به طور جد جلوگیری کنیم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha