• دوشنبه / ۹ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402050905174
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

شهردار تیران خبرداد:

نشست در خیابان‌ها و معابر اصلی شهر تیران

نشست در خیابان‌ها و معابر اصلی شهر تیران

ایسنا/اصفهان شهردار تیران با اشاره به حفاری شبکه فاضلاب گفت: به دلیل عدم ترمیم و اصلاح صحیح و اصولی ترانشه‌های فاضلاب، نشست در معابر اصلی و فرعی ایجاد شده است.

سید محمدرضا ذاکری، عصر(یکشنبه، ۸ مرداد) در بازدید از وضعیت پروژه‌های عمرانی شهر و حفاری‌های صورت توسط شرکت آب و فاضلاب، اظهار کرد: به رغم اهمیت این پروژه اما به دلیل عدم ترمیم ترانشه‌ها و اصلاح غیراصولی آن زیرسازی معابر از بین رفته است.

وی افزود: در بعضی از مناطق شهر شاهد مشکلات زیادی در اصلاح ترانشه‌ها هستیم که مشکلات نیز به شرکت آب و فاضلاب شهرستان گزارش شده تا اصلاحات آن انجام و از مشکلات بعدی پیشگیری شود.

به گزارش ایسنا، شهردار تیران ادامه داد: اگر حفاری صورت گرفته به‌ صورت اصولی پر نشود با گذر زمان زمین نشست کرده و زیرساخت‌ها از بین می‌رود.

وی با بیان اینکه شهروندان نسبت به این موضوع گلایه داشته و اعتراضات خود را به مدیریت شهری اعلام می‌کنند، تصریح کرد: این دغدغه همشهریان و ضرورت اصلاحات به شرکت آبفا گزارش شده، اما اقدامی صورت نگرفته است.

ذاکری اضافه کرد: اقدامات غیراصولی در پر کردن ترانشه‌ها برای آینده شهر خسارت به همراه خواهد داشت و از متولیان امر می‌خواهیم تا نسبت به اصلاح آن تدبیر کرده و نارضایتی‌ها را افزایش ندهند.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ بافت اساسی شهر، خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر تاکنون نارضایتی‌ها و موارد خسارت به بافت شهر را به‌صورت موردی و کلی به شرکت آب و فاضلاب اعلام کرده تا برای آن تصمیم‌گیری و اقدام اساسی انجام دهند.

به اعتقاد شهردار تیران، کار اصولی رضایتمندی را چندین مرتبه افزایش می‌دهد و با توجه به اهمیت پروژه فاضلاب، اصلاح ترانشه‌ها به‌صورت صحیح رضایت‌مندی عمومی را به همراه داشته و تأثیر آن برای شهروندان محسوس خواهد بود.

ذاکری یادآور شد: بافت زیرساختی شهر برای توسعه شهرسازی و زندگی مردم لازم بوده و نباید دستخوش مشکلاتی مثل نشست شود که آنگاه خسارت زیادی به همراه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha