• سه‌شنبه / ۳ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۶
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402050301922
  • منبع : نمایندگی ایلام

یک شرکت در مرکز رشد دانشگاه ایلام دانش بنیان شد

یک شرکت در مرکز رشد دانشگاه ایلام دانش بنیان شد

ایسنا/ایلام شرکت فناوران برق کهربا توان آریا مستقر در مرکز رشد دانشگاه ایلام و تولیدکننده نرم‌افزار مدیریت عملکرد دارایی کاردینو، پس از طی مراحل ارزیابی موفق به دریافت مجوز دانش بنیان از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری شد.

 به گزارش ایسنا، به نقل از روابط‌عمومی، نرم‌افزار مدیریت عملکرد دارایی کاردینو محصولی در رده جهانی و راهکاری تحت وب مبتنی بر استانداردهای ISO 14224 و Norsok 008 و سازگار با استانداردهای شرکت‌های بالادستی وزارت نفت بوده که با بهره‌گیری از مشاوران خبره در انجمن علمی تعمیرات و نگهداری ایران با رویکرد دانش‌محور به‌صورت کاملاً بومی برای شرکت‌های فعال در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی طراحی شده است.
 

این نرم‌افزار با رویکرد تمرکز بر مدیریت دارایی‌های فیزیکی صنایع (Asset Management) و از طریق حفظ یکپارچگی با سایر دپارتمان‌های مرتبط و همچنین طراحی ماژولار، بستری را فراهم نموده که تمامی نیازهای صنایع در حوزه نگهداری و تعمیرات را پوشش داده و با رویکرد هوش تجاری به مدیران در زمینه پایش و تصمیم‌سازی در فرایند نت کمک می‌کند.
 

مکانیزه و اتوماسیون کردن تمام فرایندها و اقدامات حوزه مدیریت دارایی‌های فیزیکی مشتمل بر تدوین راهبُرد، طرح‌ریزی، اجرا و نظارت در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، ریشه‌یابی خرابی‌ها، مکانیزم‌های خرابی، مراحل کشف خرابی، تجزیه‌وتحلیل توقفات، ذخیره‌سازی و پردازش اطلاعات مربوط به انواع مختلف فعالیت‌های نگهداری و تعمیرات، تدوین مشخصات دستگاه‌ها و تجهیزات، سابقه خرابی آنها، برنامه‌ریزی و مدیریت فعالیت‌های نت باهدف کاهش هزینه‌های نگهداری و تعمیرات، افزایش ایمنی کارکنان و تجهیزات و زمان در دسترس جهت تولید و بهبود قابلیت اطمینان‌بخشی از قابلیت‌های نرم‌افزار است. شرکت تصمیم دارد در کنار فروش محصول خود در زمینه مشاوره و استقرار و فرهنگ‌سازی نظام مدیریت دارایی‌ها با نگرش مدل Uptime که نقش یک قطب‌نما در توسعه و استقرار را بر عهده دارد نیز خدمات خود را ارائه دهد.
 

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha