• سه‌شنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۵
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403041207910
  • خبرنگار : 71299

برگزاری آیین یکپارچه دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام‌

برگزاری آیین یکپارچه دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام‌

ایسنا/ایلام  مراسم یکپارچه دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار شد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام امروز سه‌شنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳، در این مراسم با اشاره به پتانسیل‌های علمی موجود در دانشگاه، گفت: تقریباً ۲۳۰ نفر عضو هیئت علمی در دو بخش علوم پایه و بالینی داریم که اعضای هیئت علمی بالینی در گروه‌های داخلی، اطفال، زنان و... عمدتاً فوق تخصص هستند و این فرصتی است که برای دانش‌اندوزی در اختیار دانشجویان عزیز قرار گرفته است.

دکتر «جهانگیر عبدی» ادامه داد: در مقطع علوم پایه نیز از اساتید حرفه‌ای برخوردار هستیم که حائز رتبه‌های کشوری و مقالات متعدد هستند.

وی افزود: از نظر منابع زیرساختی هم دارای ۴ بیمارستان آموزشی هستیم. به‌عنوان نمونه بیمارستان ۳۶۰ تختخوابی رازی که حدود یک سال و نیم است از بهره‌برداری آن می‌گذرد، نمونه بی‌نظیری در غرب کشور است.

عبدی عنوان کرد: هر کدام از شما دانشجویان عزیز که فارغ‌التحصیل شده‌اید، در مقطع بعدی زندگی خود ممکن است یا وارد بازار کار شوید و یا به ادامه تحصیل بپردازید که در هر صورت کسب توفیق الهی را برای تک‌تک شما خواستارم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در این مراسم با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) اظهار کرد: با توجه به فرهنگ زندگی اسلامی، کسب علم و دانش باید همواره در مقاطع گوناگون زندگی ما جاری باشد، به طوری که انسان همیشه به دنبال تعلیم و تعلم بوده و نسبت به این مورد احساس نیاز کند.

دکتر «بهزاد بسطامی» با توجه به در پیش بودن مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: با توجه به آیات قرآن کریم هر کدام از ما در طول حیات خود دارای مجموعه‌ای از مسئولیت‌های اجتماعی در خانواده، محیط کاری و نسبت به اطرافیان هستیم، بنابراین باید نسبت به امورات پیش‌آمده در جامعه حساس باشیم و در بحث انتخابات نیز می‌بایست مسئولیت‌پذیری خود را با مشارکت حداکثری و انتخاب کاندید اصلح نشان دهیم.

وی افزود: کسانی که در مجموعه انتخاب‌های خود در زندگی به دنبال انتخاب بهترین‌ها هستند قطعاً به توفیق خواهند رسید و در قرآن کریم نیز به این افراد برای سعادت به آنها بشارت داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: کاندیدای اصلح شخصی است که مردمی، مسئولیت‌پذیر، معتقد به مبانی انقلاب و با برنامه و منظم باشد و امیدواریم که با شرکت در انتخابات پیش رو، برگ زرینی را در تاریخ کشور رقم بزنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha