• سه‌شنبه / ۲۷ تیر ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۷
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402042717845
  • خبرنگار : 50040

استاندار گیلان:

همه روزنه های سوءاستفاده و فساد در بازار بسته شود

همه روزنه های سوءاستفاده و فساد در بازار بسته شود

ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: ستاد تنظیم بازار در برابر تخلفات شیوه های درست و سختگیرانه داشته باشد و حلقه های تولید و توزیع و فروش را به هم متصل کند و همه روزنه های سوءاستفاده و فساد در بازار را ببندد.

اسدالله عباسی امروز ۲۷ تیر در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گیلان، با اشاره به سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان گیلان طی هفته اخیر، اظهار کرد: وزیر جهاد کشاورزی با دستور رئیس جمهور جهت رسیدگی به وضعیت مرغ و برنج به سه استان تولیدکننده این حوزه از جمله گیلان سفر کرد.

وی با بیان اینکه تصمیمات جدی درباره برنج گیلان گرفته شده و هفته آینده با حضور در وزارت جهاد کشاورزی مصوبات خوبی خواهیم داشت، افزود: در حوزه برنج نیازمند مدیریت و ساماندهی و تدبیر هستیم.

استاندار گیلان با اشاره به بازدید میدانی وزیر جهاد کشاورزی از کارخانجات چای و شالیکوبی ها و...، اضافه کرد: گیلان استانی تولیدکننده بوده و قطب کشاورزی محسوب می شود و لذا نیازمند توجه به این حوزه هستیم.

عباسی، همچنین به سفر معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان به آستارا و شرکت در کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و آذربایجان اشاره و خاطرنشان کرد: این سفر به دنبال سردی دیپلماسی بین دو کشور، در سطح بالایی برگزار شد و قطعا نویدبخش رفع بسیاری از موانع در مرز دو کشور خواهد شد.

وی با اشاره به انعقاد قرارداد جدید توسعه بارانداز ریلی، عنوان کرد: مقرر شد تا شش ماه آینده پل آستاراچای به بهره برداری برسد. به زودی شاهد از سر گیری تردد مسافران نیز از مرز آستارا خواهیم بود.

استاندار گیلان ضمن قدردانی از فعالیت ستاد تنظیم بازار و کمیته اقدام مشترک استان، بیان کرد: اعضای ستاد تنظیم بازار در برابر تخلفات شیوه های درست و سختگیرانه داشته باشند و حلقه های تولید و توزیع و فروش را به هم متصل کنند و همه روزنه های سوءاستفاده و فساد در بازار را ببندند.

وی از فرمانداران خواست به وضعیت توزیع مرغ در شهرستان ها رسیدگی کنند و علت نوسان قیمت را جویا شوند و گفت: توزیع مرغ به اندازه نیاز شهرستان ها انجام شود و لذا فرمانداری ها قیمت مرغ و ورود و خروج محموله های را کنترل کنند.

عباسی خواستار برخورد سریع و جدی با متخلفین در هر بخش از زنجیره تولید و توزیع شد و ادامه داد: کسی حق افزایش قیمت ها را ندارد و اگر با سفره مردم بازی شود، قطعا برخورد می کنیم و تعارف نداریم.

استاندار گیلان با بیان اینکه نیروی انتظامی هرگونه ورود و خروج محموله های مرغ را کنترل کند، گفت: اداره کل دامپزشکی استان نیز در صدور مجوزهای حمل مرغ شفاف عمل کند.

وی همچنین بر تخصیص آرد بیشتر به نانوایی های تولیدکننده نان با کیفیت تاکید کرد و یادآور شد: بازار برنج، آرد و نان، مرغ و گوشت در استان با دقت نظارت و رصد می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha