• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403040805149
  • خبرنگار : 50042

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

فرماندار رشت: مشارکت مردم در انتخابات تهدیدات کشور را دفع می کند

فرماندار رشت: مشارکت مردم در انتخابات تهدیدات کشور را دفع می کند

ایسنا/گیلان فرماندار رشت انتخابات را پشتوانه نظام اسلامی دانست و گفت: به پشتوانه حضور مردم در پای صندوق های رای، توسعه و پیشرفت در کشور اتفاق می‌افتد و حضور و مشارکت مردم در انتخابات تهدیدات کشور را دفع می کند.

کیا عاشوری در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای شهرستان رشت در گفت وگو با خبرنگار ایسنا درخصوص روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: فرآیند آغاز انتخابات و توزیع صندوق ها از ساعت ۴ بامداد امروز در شهرستان رشت آغاز شد؛ از ساعت ۷ صبح نیز همه دستگاه های احراز هویت فعال و برخط شدند و رای گیری را از ساعت ۸ در تمام شعب شروع کردیم.

فرماندار شهرستان رشت افزود: در شهرستان رشت ۵۳۱ شعبه اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش بینی شده که ۲۸۲ شعبه شهری و ۲۴۹ شعبه روستایی بوده و هفت شعبه سیار شهری و ۶ شعبه سیار روستایی داریم.

وی با بیان اینکه همه شرایط برای برگزاری انتخابات باشکوه فراهم است، گفت: تیم پشتیبانی در فرمانداری شهرستان رشت مستقر است تا در صورت بروز مشکل نسبت به رفع آن اقدام کند.

عاشوری با اشاره به ساماندهی ۹۰۰۰ نفر از عوامل اجرایی و انتظامی و امنیتی در حوزه شهرستان رشت، ادامه داد: وظیفه ما تحقق چهار راهبرد فرمایش رهبر معظم انقلاب است و مجریان انتخابات نیز در کنار رعایت اصلی بی طرفی و عدم جانبداری در تمامی مراحل اجرایی برگزاری انتخابات، زمینه مشارکت مردم را فراهم می‌کنند.

وی بیان کرد: در ساعات نخست آغاز رای گیری با همراهی استاندار گیلان بازدیدی از شعب اخذ رای داشتیم و با مشارکت و همدلی و هم افزایی بین عوامل اجرایی و نظارتی و نمایندگان فرماندار، فرایند رای گیری در شعب اخذ رای در کمال آرامش در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات تا ساعت ۱۸ ادامه دارد، تصریح کرد: از مردم دعوت می کنیم در همین بازه زمانی تعیین شده حضور یابند و منتظر تمدید ساعت اخذ رای نباشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha