• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403040804949
  • خبرنگار : 50042

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

امیدواریم از چهار نامزد باقی مانده فرد اصلح انتخاب شود

امیدواریم از چهار نامزد باقی مانده فرد اصلح انتخاب شود

ایسنا/گیلان استاندار گیلان با تاکید بر اینکه اقتدار، عزت، آبرو، قوام و دوام نظام به حضور مردم در پای صندوق های رای است، گفت: باید مطالبات مردم و پروژه های نیمه تمام در دولت چهاردهم به انجام برسد؛ امیدواریم از چهار نامزد باقی مانده فرد اصلح انتخاب شود.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان لحظاتی قبل در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان گیلان در خصوص روند برگزاری انتخابات اظهار کرد: یاد و خاطره شهید جمهور و شهدای خدمت، سلامت، امنیت، مدافعین حرم و امام راحل را گرامی  می داریم، از همه اصحاب رسانه، خبرنگاران، صدا و سیما به جهت پوشش و انعکاس انتخابات ریاست جمهوری تشکر و قدردانی می کنم.

استاندار گیلان با اشاره به بازدیدی که قبل از ساعت هشت صبح امروز به اتفاق نماینده ولی فقیه در استان از ستاد انتخابات داشتند، گفت: همزمان با سراسر کشور ۲۶۸۸ شعبه اخذ رای گیلان برخط شدند و همه دست اندرکاران و عوامل اجرایی و انتظامی و امنیتی و نظارتی پای صندوق ها حضور دارند.

وی بیان کرد: در استان فرآیند رای‌گیری به موقع آغاز شد و ما هم با همراهی تعدادی از مدیران استانی با حضور در منزل شهیدان یوسفی رای را به صندوق انداختیم، پس از آن از یکی از شعب شهر رشت بازدید کردیم.

عباسی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در روز انتخابات فضای کشور را نشاط و شادی فرا می گیرد، گفت: پس از سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور و همراهانش، انتخابات ریاست جمهوری زود هنگام داشتیم و ظرف مدت ۵۰ روز برنامه‌ریزی ها انجام شد.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه اقتدار، عزت، آبرو، قوام و دوام نظام به حضور مردم در پای صندوق های رای است، بیان کرد: باید مطالبات مردم و پروژه های نیمه تمام در دولت چهاردهم به انجام برسد؛ امیدواریم از چهار نامزد باقی مانده فرد اصلح انتخاب شود و ان‌شاءالله فردا نتایج مشخص می شود.

وی با اشاره به اینکه همه کارها به خوبی در حال انجام است، ادامه داد: از همه خبرنگاران و عوامل اجرایی و انتظامی و نظارتی و امنیتی انتخابات صمیمانه تشکر می کنم و ان‌شاءالله با سلامت ادامه دهند. از مردم دعوت می کنیم در همین بازه زمانی حضور یابند و منتظر تمدید ساعت اخذ رای نباشند، چون ممکن است در همه شعب و صندوق ها تمدید نشود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha