• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403040804750
  • خبرنگار : 50042

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

فعالیت ۱۰۰ درصدی شعب اخذ رای در گیلان

فعالیت ۱۰۰ درصدی شعب اخذ رای در گیلان

ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه حضور ما در پای صندوق های رای عمل به تکلیف الهی است، گفت: در انتخابات ۲ مسئله قابل توجه بوده که شامل اصل حضور مردم، جوانان و کسانی که شرایط رای دادن را دارند، پای صندوق رای است و مورد دوم هم انتخاب اصلح است و باید فردی را انتخاب کنیم که بتواند ۴ سال سکاندار امور کشور باشد.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان با همراهی آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان و سردار دامغانی، فرمانده سپاه قدس و حجت الاسلام صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری استان امروز، ۸ تیرماه با حضور در منزل شهیدان یوسفی رای خود را به صندوق انداختند.

آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور ما در پای صندوق های رای عمل به تکلیف الهی است و امروز توفیقی شد تا با حضور در منزل شهیدان یوسفی رای خود را به صندوق بیاندازیم.

وی افزود: در انتخابات ۲ مسئله قابل توجه بوده که شامل اصل حضور مردم، جوانان و کسانی که شرایط رای دادن را دارند، پای صندوق رای است و مورد دوم هم انتخاب اصلح است و باید فردی را انتخاب کنیم که بتواند ۴ سال سکاندار امور کشور باشد.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان هم در ادامه با اشاره به بازدید صبح امروز از ستاد انتخابات استان در قبل از آغاز رای گیری اظهار کرد: صبح امروز بازدیدی از سامانه راه اندازی صندوق های رای داشتیم که تمام ۱۰۰ درصد حوزه ها شامل ۲۶۸۸ شعب اخذ رای در سراسر استان فعال شدند.

استاندار گیلان افزود: امروز بعد از اینکه مقام معظم رهبری رای خود را به صندوق انداختند، ما هم با حضور در منزل شهیدان یوسفی و با توسل به مادر بزرگوار شهیدان رای خود را به صندوق انداختیم.

عباسی با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات گفت: از مردم ولایتمدار گیلان دعوت می کنیم تا در نخستین ساعات اخذ رای پای صندوق رای حاضر شوند و رای خود را به صندوق بیاندازند.

سردار دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان هم اظهار کرد: یکی از مقدس ترین کارهای در نظام جمهوری اسلامی که بسیار اهمیت دارد، انتخابات است که باید رای خود را در صندوق بیاندازیم.

وی افزود: نظام ما مبتنی بر مردم سالاری دینی است لذا شرکت در انتخابات از اهمیت دوچندانی برخوردار است، حضور حداکثری در انتخابات باعث پیشرفت کشور می شود.

سردار دامغانی با اشاره به اهمیت انتخاب اصلح گفت: مردم با حضور در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح در سرنوشت کشور تاثیر می گذارند و باید فردی را انتخاب کنند که خادم مخلصی برای نظام و انقلاب و مردم باشد.

حجت الاسلام صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری گیلان هم گفت: خدارا شاکریم که بار دیگر توفیق شد تا در انتخابات شرکت کنیم و رای خود را به صندوق بیاندازیم و با رهبر معظم انقلاب و شهدا و امام شهدا تجدید پیمان کنیم.

وی افزود: از مردم ولایتمدار گیلان دعوت می کنیم این حضور را به ساعات پایانی موکول نکنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha