• سه‌شنبه / ۲۷ تیر ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402042717365
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس‌کل دادگستری استان:

سهمیه استخدامی دادگستری استان اصفهان دو برابر شد

سهمیه استخدامی دادگستری استان اصفهان دو برابر شد

ایسنا/اصفهان رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان گفت: سهمیه استخدامی دادگستری استان اصفهان دو برابر شد و به ۷۰۰ نفر رسید که در مرحله اول ۲۸۳ نفر جذب و مشغول به کار شده‌اند.

حجت‌الاسلام اسدالله جعفری، امروز(سه‌شنبه، ۲۷ تیر) در مراسم افتتاح ساختمان جدید دادگاه زواره یکی از مشکلات دادگستری استان اصفهان را کمبود فضای اداری عنوان و اظهار کرد: توجه ریاست قوه قضائیه و تلاش معاونت پشتیبانی و مالی و همکاری مسئولان در دولت و بخش‌های دیگر باعث شد تا در بعضی حوزه‌های قضایی برای رفع کمبودها اقدام شود و امروز به‌طور هم‌زمان ۴ طرح عمرانی در استان اصفهان با زیربنای ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع و صرف اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: بخش زواره اردستان فاقد ساختمان بود که احداث ساختمان در دستور کار قرار گرفت و امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان دادگاه این بخش با زیربنای ۴۰۰ مترمربع و صرف اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هستیم.

جعفری خاطرنشان کرد: همچنین امروز پروژه ساختمان جدید شهرستان نجف‌آباد و دو پروژه دادگستری کل استان اصفهان نیز افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان در ادامه با بیان اینکه کمبودها و نیازهای استان در حوزه فضای اداری بسیار زیاد است و خصوصاً در مرکز استان با چالش جدی مواجه هستیم، افزود: بعد از سه سال توقف با دستور رئیس قوه قضائیه موانع عملیات پروژه ۳۲ هزار مترمربعی در بزرگراه شهید کشوری برطرف و عملیات عمرانی شروع شده و دیگر پروژه‌های نیمه‌کاره نیز در دست اقدام است که بر اساس مصوبات سفر ریاست جمهوری تکمیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای رفع کمبود نیروی انسانی دادگاه بخش زواره یک نیروی ثابت قضائی که به‌صورت نیمه‌وقت در زواره فعال بود تثبیت شده است و مقرر شد که ۵ نفر همکار اداری نیز اضافه شوند، گفت: در استخدامی جدید، سهمیه استان اصفهان دو برابر شد و به ۷۰۰ نفر رسید که در مرحله اول ۲۸۳ نفر جذب و مشغول به کار شده‌اند و در مراحل بعدی نیز نیروهای دیگری جذب و به مجموعه اضافه خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha