• یکشنبه / ۱۱ تیر ۱۴۰۲ / ۲۱:۴۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402041106852
  • خبرنگار : 50310

فرمانده انتظامی لرستان:

توسعه و گستردگی، بدون برقراری امنیت امکان‌پذیر نیست

توسعه و گستردگی، بدون برقراری امنیت امکان‌پذیر نیست

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به نقش امنیت در توسعه، گفت: توسعه و گستردگی، بدون برقراری امنیت امکان پذیر نیست.

به گزارش ایسنا، سردار یحیی الهی یازدهم تیر ماه در همایش بزرگ امنیت محله محور ریش سفیدان، معتمدین، متنفذین و سران ایلات و طوایف که در تالار حافظ  شهرستان خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: حوزه وظیفه  پلیس، گسترده است و هیچ دستگاهی نمی‌تواند ادعا کند که گستردگی کارش به اندازه فرماندهی انتظامی است و هر جا که اتفاقی می‌افتد، یک طرف آن به پلیس برمی‌گردد که باید جوابگوی مطالبات مردم باشد.

وی برقراری نظم و امنیت را شاخص‌ترین، وظیفه پلیس عنوان و تأکید کرد: وقتی که در جامعه اتفاقی و امنیت مردم به خطر می‌افتد، اهمیت برقراری نظم و امنیت بیشتر و نمایان‌تر می‌شود.

او با تأکید بر لزوم همراهی و همکاری مردم و پلیس، خاطرنشان کرد: اگر مردم و پلیس، پشتیبان هم نباشند، امنیت برقرار نخواهد شد.

الهی با بیان اینکه در کلام امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، مردم ارباب مسئولان هستند و مسوولان باید مفتخر به نوکری مردم باشند گفت: اولین ضرورت همراهی مردم و پلیس، همین رابطه ارباب و نوکری است و ما در فرماندهی انتظامی باید جوابگوی مطالبات مردم باشیم.

فرمانده انتظامی لرستان یکی دیگر از راهبردهای انتظامی را طرح پلیس محله محور دانست و افزود: در این طرح مردم و بخصوص معتمدین و متنفذین محلات، با پلیس مشارکت می‌کنند و در رفع مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی نقش مؤثری دارند.

وی دیگر ضرورت همراهی مردم و پلیس را برقراری امنیت بیان کرد و گفت: این همراهی، بزرگترین مؤلفه در برقراری امنیت است تا بتوانیم با تلاش جهادی، پاسخگوی مطالبات مردم باشیم.

الهی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از سایر دستگاه‌های استان که همیشه حامی و پشتیبان پلیس بوده و هستند خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که ریش سفیدان، معتمدین، متنفذین و سران ایلات و طوایف به عنوان همکار و امین پلیس و مردم، فرماندهی انتظامی را یاری می‌کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha