• یکشنبه / ۷ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401120704677
  • منبع : نمایندگی همدان

نخستین روز اجرای طرح زوج و فرد در همدان راضی‌کننده بود

نخستین روز اجرای طرح زوج و فرد در همدان راضی‌کننده بود

ایسنا/همدان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اجرای طرح زوج و فرد در نخستین روز را راضی‌کننده و مطلوب دانست.

سرهنگ فرخ جمالی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه برای اظهارنظر قطعی معایب و محاسن طرح زوج و فرد در همدان باید مدتی از اجرای طرح بگذرد، افزود: اجرای این طرح در روز اول خوب بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان ادامه داد: روز گذشته شاهد کاهش حجم ترافیک، آلاینده‌ها و آلودگی صوتی در سطح شهر بودیم و همشهریان و پلیس از شرایط راضی بودند. 

جمالی با بیان اینکه معایب طرح باید در بلندمدت احصاء شود، اظهار کرد: اجرای طرح زوج و فرد در کلانشهر همدان کاملاً کارشناسی شده است و در حال حاضر معابر شهر پاسخگوی خودروهای درون شهری نیست.

وی با اشاره به اینکه همدانی‌ها به طور جد خواستار حل مشکل ترافیک هستند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر طرح زوج و فرد قرار است در اسفندماه اجرا شود و به طور قطع تأثیر زیادی بر کاهش ترافیک روزهای پایانی سال خواهد داشت.

جمالی در پایان مطرح کرد: یکی از مهمترین اهداف طرح‌ این است که مردم را به استفاده کمتر از خودروی شخصی عادت دهیم تا هم از بار ترافیکی کاسته شود و هم همشهریان به محدودیت‌های تردد در شهر عادت کنند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۷ ۲۰:۰۹

جناب سرهنگ یه لطفی میکردی سری به دیگر مسیرهای آزاد میزدی تا ازمیزان موفقیت طرح اطمینان حاصل میکردی

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۸ ۲۲:۵۹

جناب سرهنگ. در کلانشهر همدان کلا چند تا پارکینگ طبقاتی وجود داره .خیابان اکباتانو مثلا کردین پیاده راه ولی عملا شده پارکینگ ون ها و پاطوق دست فروش ها. همدان هیچ چیزش درست شدنی نیست .طرح زوج و فرد هم بدون زیرساخت جواب نمیده

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۹ ۰۸:۰۷

سلام.اطلاع رسانی این طرح بسیارضعیف بود،با این وجود که من 105هزار جریمه شدم ولی در کل وضعیت خیابانها خوب و خلوت بود. بنظرم، قبل جریمه و قبل از ورود به طرح، یک نفر سرباز تا چند روز اول اطلاع رسانی بکند خوب است تا طرح جا بیفتد.

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۰۹ ۱۱:۴۲

طرح خوبیه ممنون اگه ادامه داشته باشه