• یکشنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۹:۴۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401111611791
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

برگزاری برنامه‌های دهه فجر با رویکرد انسجام اجتماعی و نشاط معنوی در کاشان

برگزاری برنامه‌های دهه فجر با رویکرد انسجام اجتماعی و نشاط معنوی در کاشان

ایسنا/اصفهان شهردار کاشان گفت: برنامه‌های گرامیداشت جشن انقلاب، در راستای وحدت‌آفرینی، طراوت بخشی و نشاط معنوی با رویکرد انسجام اجتماعی و فضای همدلی بین شهروندان شهر و انتقال بینش انقلابی به نسل جدید به اجرا در می‌آید.

حسن بخشنده‌ در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فضاسازی محیطی با طرح‌های گرافیکی در قالب اکران در سازه‌های تبلیغات محیطی شهر، رونمایی از فیلم مستند«مرضیه» همراه با بزرگداشت مرضیه توتون کوب مادر شهید مرتضی بالاور، بخشی از برنامه‌های شهرداری کاشان در دهه فجر است.

وی افزود: برگزاری مسابقه ویدئویی روایت خاطرات انقلاب، برنامه عصر نقره‌ای با حضور همسران شهدا، استقرار ایستگاه‌های فرهنگی هنری در روز ۲۲ بهمن و مشارکت در برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب ما بخشی از برنامه‌هایی است که در راستای ارج نهادن به آرمان‌های انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

شهردار کاشان تصریح کرد: ساخت نماهنگ و بازخوانی سرود ملی، جشنواره ترنم بیداری با رقابت گروه‌های سرود در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی و محیطی، اجرای برنامه‌ کاروان انقلاب با بهره‌گیری از اتوبوس گردشگری غدیر همراه با پخش سرودهای انقلابی و نورافشانی در معابر از دیگر برنامه‌های شهرداری کاشان است.

بخشنده گفت: برنامه فجر دانایی با صبحگاه کتاب در مدارس با رویکرد معرفی کتاب در قالب جنگ شاد و آموزنده، نمایش فیلم‌های منتخب سینمایی در محله‌های شهر به ویژه مناطق کم برخوردار، برنامه‌هایی است که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مناطق پنج‌گانه شهری اجرا می‌شود.

وی افزود: برگزاری المپیاد ورزشی محلات در رشته‌های مینی‌فوتبال، والیبال، آمادگی جسمانی، دارت، دوچرخه سواری، دو همگانی، تنیس روی میز، بازی‌های بومی و محلی، طناب کشی، هفت سنگ و ورزش‌های باستانی در رشته‌های چرخ تیز، چرخ چمنی، میل بادی،کباده، سنگ و رشته میل سنگین از دیگر برنامه‌های دهه فجر کاشان است.

شهردار کاشان اظهار کرد: جشنواره ورزشی شکوه ایثار در قالب رقابت‌های ورزشی دارت، دال‌پلان و پرتاب حلقه بین همسران و دختران از خانواده‌های ایثارگران، جشنواره «ورزش‌های آبی» شامل رقابت پسران و دختران در رشته‌های شنا، واترپلو در آیین جشن انقلاب برگزار می‌شود.

بخشنده گفت: مسابقات دومینو مادر و دختر، طناب‌کشی و برنامه «موج ورزش ردیف مدرسه» با اجرای رقابت‎های شاد ورزشی با هدف همگانی کردن ورزش و تشویق دانش آموزان به ورزش از دیگر برنامه‌های ورزشی است که به همین مناسبت در کاشان اجرا می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha