• دوشنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۷:۴۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401111007937
  • خبرنگار : 50286

یک مسئول خبر داد

برپایی نمایشگاه دستاوردهای زنان روستا و عشایر جنوب کرمان همزمان با دهه فجر

برپایی نمایشگاه دستاوردهای زنان روستا و عشایر جنوب کرمان همزمان با دهه فجر

ایسنا/کرمان مدیر هماهنگی و ترویج کشاورزی جنوب کرمان از برگزاری دومین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های زنان روستایی و عشایر جنوب کرمان همزمان با آیین جشن بزرگ انقلاب خبر داد.

مهندس مهدی میجانی در گفت و گو با ایسنا با گرامیداشت ایام الله دهه فجر به نقش جامعه زنان در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: جامعه زنان همواره در همه صحنه های انقلاب  پیشرو بودند و فداکاری ها و پشتیبانی های این قشر تاثیرگذار به عنوان یک سند افتخار در تاریخ انقلاب ماندگار خواهند شد.

وی از سختکوشی زنان روستا و عشایر به نیکی یاد کرد و افزود: زنان روستا و عشایر در سخت ترین شرایط در سبد غذایی جامعه نقش بی بدیلی را ایفا کردند که مایه فخر و مباهات است.

میجانی با تشریح جزیبات برگزاری دومین نمایشگاه دستاوردهای زنان روستا و عشایر  اظهار کرد: در راستای تحقق سیاست های وزارت جهاد کشاورزی و اجرای تفاهمنامه مشترک فی مابین معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و دفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، دومین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های زنان روستایی و عشایری جنوب کرمان از ۱۲ تا ۱۵ بهمن ماه جاری با حضور کارآفرینان زن روستایی و عشایر هفت شهرستان جنوبی در محل سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان برگزار می شود.
 
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را فرهنگسازی و ارائه دستاوردهای زنان روستایی و عشایر عنوان کرد و افزود: معرفی فرهنگ، آداب  و رسوم و توانمندی های زنان روستایی و عشایری به منظور تجاری سازی و حمایت از کسب و کارهای خرد زنان روستایی جهت  معرفی به بازارهای هدف از دیگر اهداف این رویداد در حوزه زنان بشمار می آیند.
 
به گزارش ایسنا، آیین افتتاحیه دومین   نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های زنان روستا و عشایر جنوب کرمان چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح همزمان با جشن بزرگ انقلاب در محل سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان برگزار می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha