• یکشنبه / ۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401110201378
  • منبع : نمایندگی سمنان

سردار دامغانی تاکید کرد:

قراردادن بزرگترین نهاد ضد تروریسم در لیست تروریستی حرکتی از سر استیصال

قراردادن بزرگترین نهاد ضد تروریسم در لیست تروریستی حرکتی از سر استیصال

ایسنا/سمنان  فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) معتقد است که قراردادن بزرگترین نهاد مبارزه با تروریسم در لیست تروریستی گویای استیصال و عصبانیت دشمنان از انقلاب و نهادهای انقلابی است.

سردار سرتیپ پاسدار حمید دامغانی ،۲ بهمن‌ماه در دیدار با استاندار سمنان و اعضای شورای تامین استان ضمن محکوم کردن اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی، این اقدام را حرکتی از سر استیصال خواند و اظهار کرد: دشمنان از شکست‌های متعدد خود در توطئه علیه ملت ایران، عصبانی هستند و بی تردید قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی از سر عصبانیت دشمنان است.

وی از سپاه به عنوان نهادی مردمی و ضدتروریسم نام برد و ادامه داد: مردم دل در گرو نظام اسلامی دارند و پای ارزش‌های انقلاب ایستاده اند.

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان تصریح کرد: استیصال دشمنان به حدی است که بزرگترین نهاد مبارزه با تروریسم را به‌عنوان نهاد تروریستی معرفی می‌کنند .
وی خطاب به دشمنان نظام تاکید کرد: یقین بدانند که این گونه اقدامات تاثیری در عزم و اراده ملت ایران و پاسداران انقلاب اسلامی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه اقدامات نابخردانه دشمن‌، اثبات کننده این موضوع است که دشمنان در حال نابودی هستند اضافه کرد: خوشبختانه افکار عمومی دنیا، این‌گونه تصمیم گیری‌ها و اقدامات از سر استیصال دشمن را نمی‌پسندد. 

سردار پاسدار دامغانی خاطرنشان کرد: به لطف خداوند متعال ، قوای سه گانه کشور و مجموعه نیروهای مسلح در اوج آمادگی‌، اقتدار و همدلی هستند .

وی گفت: تجربه ثابت کرده است که هرگونه توطئه دشمنان، تبدیل به ظرفیتی ارزشمند برای انجام اقدامات قوی در جهت پیشیرد اهداف والای کشور خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha