• جمعه / ۲۳ دی ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1401102315310
  • خبرنگار : 50589

هفته بیست‌ویکم لیگ‌برتر فوتسال؛

مس‌سونگون و فرش‌آرا؛ جدال بر سر قهرمانی و بقا در تبریز!

مس‌سونگون و فرش‌آرا؛ جدال بر سر قهرمانی و بقا در تبریز!

ایسنا/آذربایجان شرقی تیم مس‌سونگون ورزقان در چارچوب هفته بیست‌یکم لیگ‌برتر فوتسال در شرایطی از فرش‌آرا مشهد میزبانی خواهد کرد که فاصله چندانی با کسب عنوان قهرمانی ندارد.

به گزارش ایسنا، تیم های مس‌سونگون ورزقان و فرش‌آرا مشهد در چارچوب هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال باشگاه های کشور از ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۳ دی‌ماه در سالن پورشریفی تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دوتیم که قرار بود روز پنجشنبه به مصاف یکدیگر بروند به علت بارش سنگین برف و لغو سفر تیم فرش‌آرا با ۲۴ ساعت تاخیر این دیدار را برگزار خواهند کرد.

مس پس از پیروزی چهار بر دو هفته گذشته‌اش برابر قند کاترین آمل اکنون برابر فرش‌آرا به‌دنبال کسب نهمین برد متوالی و نوزدهمین پیروزی خود در فصل جاری رقابت‌ها خواهد بود.

نماینده مشهد نیز با کسب دو تساوی پی‌درپی در برابر تیم های زندی‌بتن کلاردشت و رکن‌آدین خاورمیانه مقابل تنها تیم بدون مساوی لیگ‌قرار می‌گیرد.

مس‌سونگون با ارائه‌گری عملکردی خارق‌العاده در دور برگشت رقابت‌ها، سرنوشت کسب پنجمین عنوان قهرمانی را در دستان خود گرفته است و تا احقاق این امر نیز فاصله چندانی ندارد.

فرش‌آرا نیز برای جدا شدن از رده های انتهایی جدول تلاش می‌کند و در اندیشه بقا در گردونه رقابت‌ها می‌باشد.

جاوید در آستانه تاریخ‌سازی/ مس ۱۰۰ گله می‌شود؟

شاگردان تقی‌پور با به ثمر رساندن ۹۷ گل در ۲۰ بازی میانگین تقریباً ۵ گل در هر بازی را به ثبت رسانده اند و قدرتمندترین خط حمله رقابت‌ها را در اختیار دارد، مسی‌ها حالا برابر فرش‌آرا فرصت این را دارند که شمار گل‌هایش را سه‌رقمی کرده و حتی در ادامه کار رکورد بیشترین تعداد گل های زده را در طول یک فصل لیگ‌برتر فوتسال جابه‌جا کند.

در این میان مهدی جاوید با به ثمر رساندن ۳۰ گل، سهم نسبتاً زیادی از گل های این فصل مس را به خود اختصاص داده و اکنون با این تعداد گل صدر جدول گلزنان را تصاحب کرده و همچنین شانس شکستن رکورد بیشترین گل زده در طول یک فصل را در اختیار دارد.

مس به دنبال تداوم سلطنت با اختلاف امتیازی دو رقمی!

مسی‌ها در این دیدار خانگی فرصت بسیار خوبی برای رساندن تعداد اختلاف امتیازی‌شان با تیم رده‌ دومی جدول یعنی گیتی‌پسند به دو رقم را در اختیار دارند.

اکنون مس با ۵۴ امتیاز صدرنشین است و گیتی پسند ۴۵ امتیازی را در تعقیب خود می‌بیند.

مس‌سونگون ورزقان که راه همواری را در قیاس با حریفان خود برای رسیدن به عنوان قهرمانی در اختیار دارد، این هفته میزبان حریفی خواهد بود که پس از چهار هفته ناکامی به تبریز سفر می کند، این در شرایطی است که گیتی پسند که جدی‌ترین رقیب مس‌سونگون به حساب می‌آید میهمان گهرزمین سیرجان خواهد بود و کراپ الوند به عنوان تیم سوم جدول با زندی‌بتن رده هشتمی مصاف خواهد کرد.

حالا مس می‌تواند با کسب پیروزی برابر فرش‌آرا در صورت توقف گیتی‌پسند، اختلاف امتیازی‌اش با این تیم را دو رقمی کرده و خیالش را از بابت صدرنشینی در طی هفته‌های پایانی لیگ‌برتر راحت کند.

نگاهی به جایگاه دوتیم در جدول

اما در جدول رده‌بندی، تیم مس‌سونگون ورزقان با ۱۸ برد، دو باخت، تفاضل‌گل ۴۷ و ۵۴ امتیاز صدرنشین است و فرش‌آرا مشهد با ۶ برد، ۵ مساوی، ۹ باخت، تفاضل گل منفی ۹ و ۲۳ امتیاز در جایگاه نهم قرار دارد.

همچنین دیدار رفت دوتیم در مشهد با برتری چهار بر سه مس‌سونگون ورزقان به‌پایان رسیده بود.

اکنون باید دید تلاش شاگردان تقی‌پور برای تداوم پیروزی های خود و خیز بازیکنان احمد شفیعی برای کسب نتیجه دلخواه از تبریز چه نتیجه‌ای را در بر خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha