• سه‌شنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۱ / ۱۷:۴۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401102013594
  • خبرنگار : 50093

سرمربی رکن‌آذین خاورمیانه:

مساوی نتیجه عادلانه‌ای برای دربی فوتسال مشهد بود

مساوی نتیجه عادلانه‌ای برای دربی فوتسال مشهد بود

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی رکن‌آذین خاورمیانه گفت: مساوی نتیجه عادلانه‌ای برای دربی فوتسال مشهد بود؛ هرچند در ثانیه‌های پایانی موقعیت خوبی داشتیم که اگر به گل تبدیل می‌شد، می‌توانستیم برنده این دیدار باشیم.

حسین اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا پس از تساوی چهار بر چهار تیمش مقابل فرش‌آرای مشهد در چارچوب برگزاری هفته بیستم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: زیباترین شهرآورد فوتسال خراسان رضوی در تاریخ لیگ برتر را شاهد بودیم. در نیمه دوم با وجود اینکه از حریف سه بر صفر عقب افتادیم اما باز هم بازی تاکتیکی و خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم. حتی پس از باخت یک بر صفر در نیمه نخست به بازیکنان در رختکن تاکید کردم که به بازی باز خواهیم گشت.

وی در خصوص کامبک تیمش در این دیدار خاطرنشان کرد: لحظه‌ای که از فرش‌آرا سه بر صفر عقب افتادیم، از بازیکنانم ناامید نشدم. در تمرینات شرایط خوبی داشتیم و با توجه به شناخت نقاط ضعف فرش‌آرا توانستیم به بازی بازگردیم؛ کمااینکه می‌توانستیم حتی در این دیدار پیروز شویم.  

سرمربی رکن‌آذین خاورمیانه در خصوص عملکرد داوری در این بازی گفت: داوری مشکل به خصوصی نداشت و حتی اگر در این دیدار شکست می‌خوردیم، باز هم از داوران گله‌ای نداشتم. داوران بازی را به خوبی مدیریت کردند.

اسلامی ادامه داد: از زمانی که به رکن‌آذین اضافه شده‌ام، در چهار نیمه دوم بازی‌ها شکست نخورده‌ایم؛ حتی در این دیدار نیمه دوم را با نتیجه چهار بر سه پیروز شدیم. مشکلاتی داریم که از دست من خارج است و نمی‌توان به آن پرداخت.

وی با اشاره به اینکه مساوی نتیجه عادلانه‌ای در این دیدار بود، بیان کرد: فرش‌آرا تیم خوبی دارد و نمایش خوبی از خود ارائه داد. هفته گذشته مقابل قند کاترین آمل نیز در حالی بازی خود را واگذار کردیم که شکست حق تیم ما نبود و باید در آن دیدار پیروز می‌شدیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha