• سه‌شنبه / ۳ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403070301832
  • خبرنگار : 50182

سرنوشتِ «خیابان غذا» کرمانشاه چشم انتظار رای دیوان عدالت اداری!

سرنوشتِ «خیابان غذا» کرمانشاه چشم انتظار رای دیوان عدالت اداری!

ایسنا/کرمانشاه عضو شورای شهر کرمانشاه با اشاره به رای دادگاه مبنی بر قلع بنا خیابان غذا، گفت: به دنبال این رای سرمایه گذار پروژه به دیوان عدالت اداری شکایت کرده و در حال حاضر برای تعیین سرنوشت این خیابان باید منتظر رای دیوان بمانیم.

هاشم درویشی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به جانمایی نامناسب خیابان غذا گفت: متاسفانه در زمان ساخت این پروژه دقت کافی در خصوص محل احداث آن صورت نگرفته و این پروژه تفریحی و گردشگری در نزدیکی بزرگراه احداث شده و تمام مسیر پیاده راه را اشتغال کرده است.

وی افزود: این امر موجب شد که شاهد حوادث تلخی از جمله تصادف چند نفر عابر پیاده در نزدیکی این پروژه باشیم و همین امر منجر به این شد که پرونده قضایی علیه این پروژه تشکیل شود.

درویشی گفت: علاوه بر پرونده قضایی، پرونده حقوقی هم در خصوص رعایت حقوق شهروندی برای این پروژه تشکیل شده که با توجه به این پرونده‌ها و شکات آن، قاضی دادگاه در نهایت حکم قلع بنای این پروژه را صادر کرده و الان پروژه سه سال است که تعطیل شده است.

وی افزود: به دنبال رای دادگاه، سرمایه گذار پروژه به دیوان عدالت اداری شکایت کرده و در حال حاضر برای تعیین سرنوشت این خیابان باید منتظر رای دیوان بمانیم.

درویشی خاطرنشان کرد: قطعا شهردار وقت نیت خوبی برای احداث این پروژه داشته، اما مشکل این پروژه این است که دقت کافی در خصوص جانمایی آن صورت نگرفته است.

این عضو شورای شهر کرمانشاه با تاکید بر لزوم جابجایی این پروژه، گفت: قطعا سرمایه گذار هزینه بسیاری برای این پروژه صرف کرده و نباید بپذیریم که به راحتی ضرر کند. معتقدم باید این خیابان جابجا شده و در جایی دیگر که متعلق به شهرداری باشد احداث شود.

وی افزود: از طرفی شهر کرمانشاه مکان های تفریحی و گردشگری زیادی ندارد و به این پروژه نیاز داریم و باید پیگیر راه اندازی آن باشیم.

این عضو شورای شهرکرمانشاه خاطرنشان کرد: پارک روبروی پروژه متعلق به شهرداری است که می تواند مکان مناسبی برای راه اندازی خیابان غذای جدید باشد، همچنین می‌توان این پروژه را با بنایی زیباتر در پارک شرقی احداث کرد.

به گزارش ایسنا، خیابان غذای کرمانشاه تیر ۱۴۰۰ در خیابان سراب کرمانشاه افتتاح شد، اما به دلیل جانمایی مناسب موجب ایجاد حوادث ترافیکی شده و پس از مدتی تعطیل شد. این پروژه ماه‌هاست که تعطیل است و تاکنون نیز فکری برای آن نشده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha