• چهارشنبه / ۷ دی ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401100703929
  • خبرنگار : 50182

مدیرکل دفتر توسعه کار آفرینی وزارت کار:

اشتغال ایجادی از سوی دانش‌بنیان‌ها پایدارتر است

اشتغال ایجادی از سوی دانش‌بنیان‌ها پایدارتر است

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر لزوم حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، گفت: نگاه ما به عنوان متولی اشتغال در کشور، ایجاد کارآفرینی مبتنی بر نوآوری و دانش بنیان است.

علی زند وکیلی، امروز (هفتم دی) در حاشیه بازدید از برج فناوری استان کرمانشاه با اشاره به ظرفیت بالای واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان استان کرمانشاه، گفت: خوشبختانه این شرکت‌ها ظرفیت خوبی در حوزه های مختلف دارند که حمایت بیشتر از این شرکت‌ها را می‌طلبد.

وی افزود: همواره وقتی صحبت از حمایت می شود، تصور بر این است که با دادن تسهیلات و منابع مالی حمایت کامل صورت گرفته، درحالیکه این شرکت‌ها بیش از حمایت‌های مالی نیازمند حمایت‌های معنوی هستند.

زندوکیلی شبکه سازی، معرفی شرکت‌ها و محصولات تولیدی آنها و بازاریابی و بازارسازی را از جمله حمایت‌هایی عنوان کرد که می‌تواند به ارتقای فعالیت و توسعه تولیدات شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور منجر شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های خوب حوزه کار و اشتغال استان کرمانشاه گفت: تعامل پارک علم و فناوری کرمانشاه به عنوان یکی از نهادهای فعال در حوزه حمایت از دانش بنیان‌ها با مجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کانون کارآفرینان استان می‌تواند اتفاقات خوبی را در حوزه کار و اشتغال کرمانشاه رقم بزند.

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: نگاه ما به عنوان متولی اشتغال و کارآفرینی در کشور، نگاه توسعه کارآفرینی مبتنی بر نوآوری است و معتقدیم شغلی که توسط شرکت‌های دانش بنیان ایجاد شود هم پایداری بیشتری داشته و هم آورده بیشتری با خود به همراه دارد.

زندوکیلی تاکید کرد: در همین راستا از هرگونه همکاری و حمایت در زمینه توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان دریغ نخواهیم کرد.

این مسئول حرکت در این مسیر را مستلزم همکاری و هم افزایی تمام دستگاه های متولی در این زمینه دانست و افزود: اگر این همکاری و هم افزایی در استان کرمانشاه میان اداره کل کار و پارک علم و فناوری کرمانشاه رقم بخورد، قطعا اتفاقات خوبی را درحوزه کار و اشتغال این استان شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha