• چهارشنبه / ۲۳ آذر ۱۴۰۱ / ۰۹:۰۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401092315328
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد:

اخذ مجوز چهار خطه کردن محور"دهدشت به خیرآباد"

اخذ مجوز چهار خطه کردن محور"دهدشت به خیرآباد"

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد از اخذ مجوز چهار خطه کردن محور "دهدشت به خیرآباد "خبر داد.

"علی شهابی نسب" در جمع خبرنگاران از اخذ مجوز قانونی چهار خطه کردن دهدشت _خیرآباد خبر داد و افزود: این پروژه یکی از طرح‌های مهم کهگیلویه است که اسفند ماه ۱۴۰۰ مجوز ماده ۲۳ آن گرفته شد.

وی با اشاره به اخذ مجوز طرح ملی پروژه چهار خطه دهدشت _خیرآباد، اظهارکرد: شهرستان کهگیلویه سالانه شاهد تصادفات مرگباری در این مسیر بود که با پیگیری‌های نماینده مردم کهگیلویه و مجموعه استانداری، اجرای این بزرگراه در شهرستان بزودی آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد اعتبار این پروژه را ۴٠ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این اعتبار مصوب شده از محل اعتبارات ملی _استانی تخصیص داده شده است.

شهابی نسب تصریح کرد: اداره راه و شهرسازی استان باید برای برگزاری مناقصه این پروژه از طریق وزارت راه و شهرسازی اقدام و تا پایان سال ۱۴۰۱ شروع به فعالیت کند.

وی با اشاره به محور ارتباطی فارس، کهگیلویه، خوزستان افزود: این طرح از منطقه پل بریم، باشت، چرام، دهدشت، قلعه دختر، قلعه رئیسی، دیشموک و باغملک در خوزستان می‌گذرد و در حال حاضر فعال است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاکنون مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای این پروژه پرداخت شده، خاطر نشان کرد: مبلغ ۶٠ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح تخصیص داده شده است.

به گزارش ایسنا، شهابی نسب با ابراز امیدواری، اجرای این پروژه‌ها در کهگیلویه را گامی بزرگ خواند و بیان کرد: طی دو تا سه سال آینده تحولات خوبی در این شهرستان رخ خواهد داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۴ ۱۰:۴۲

کاش خیلی زودتر از اینا اقدام میکردن..بازم عالیه اگه بشه