• سه‌شنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۱ / ۲۳:۴۷
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1401092215224
  • خبرنگار : 71613

واکنش وزارت ورزش به بازنشستگی محمدرضا داورزنی

واکنش وزارت ورزش به بازنشستگی محمدرضا داورزنی

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی ضمن تایید بازنشستگی رییس فدراسیون والیبال گفت: ممکن است وی یا هر فرد دیگری که با چنین شرایطی روبرو می‌شود موضوع را پیگیری کرده و مجوزی دریافت کند.

آرش فرهادیان در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به ابلاغیه برنا فیروزی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان مبنی بر بازنشستگی محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال از ابتدای دی ماه سال جاری، اظهار کرد: این نامه را بنده هم ملاحظه کردم و اعلام شده است که رییس فدراسیون والیبال از تاریخ مذکور به افتخار بازنشستگی نایل می‌شوند.

وی افزود: هنوز با معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان صحبتی در این خصوص نداشته‌ام تا در رابطه با آینده برنامه ریزی کنیم.

فرهادیان با اشاره به اینکه محمدرضا داورزنی از مدیران ارزنده ورزش کشور و سال‌ها معاون وزارت ورزش و جوانان بوده است، عنوان کرد: همه افراد از جمله رییس فدراسیون والیبال در مقابل قانون تمکین می‌کنند و هرچه قانون بگوید همه افراد مطابق با آنچه تکلیف می‌کند عمل خواهند کرد.

وی افزود: داورزنی از افراد مجرب و با شخصیت ورزش ایران است و طبیعتا اگر موضوع بازنشستگی به وی ابلاغ شود قطعا تمکین خواهد کرد و وزارت ورزش و جوانان نیز مطابق قانون، عمل خواهد کرد.

فرهادیان با بیان اینکه طبق نامه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان از تاریخ اعلامی محمدرضا داورزنی بازنشسته است، تصریح کرد: ممکن است وی یا هر فرد دیگری که با چنین شرایطی روبرو می‌شود موضوع را پیگیری کرده و مجوزی دریافت کند اما تا این لحظه بر اساس نامه ابلاغی معاون وزیر، رییس فدراسیون والیبال از تاریخ اعلامی بازنشسته به شمار می‌رود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۹-۲۳ ۰۱:۰۳

اجر شما با خدا. این میز خدمت رو هم کمی برای بقیه خالی کنید. شاید بقیه هم فیض ببرن از خدمت به خلق