• دوشنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401092114082
  • خبرنگار : 50093

سرمربی رکن‌آذین خاورمیانه مشهد:

مدیران رکن‌آذین زیاد انتظار کسب نتیجه ندارند

مدیران رکن‌آذین زیاد انتظار کسب نتیجه ندارند

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی رکن‌آذین خاورمیانه گفت: هدایت تیم را بدون هیچ قول و وعده‌ای پذیرفتم؛ مدیران باشگاه نیز از تیمی که به لحاظ روحی و روانی در شرایط بدی قرار دارد، انتظار زیادی ندارند.

حسین اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص شکست ۲ بر یک تیمش مقابل سفیر گفتمان تهران در چارچوب برگزاری هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: بازی باکیفیتی ارائه دادیم و از عملکرد بازیکنانم رضایت کامل دارم. موقعیت‌های فراوانی خلق کردیم که می‌توانستیم به راحتی سفیر گفتمان را شکست دهیم اما متاسفانه توپ‌های ما به گل تبدیل نشد.

وی افزود: فقط ۲ جلسه است که به تمرینات تیم اضافه شده‌ام؛ مقداری ناهماهنگی میان من و بازیکنان به خصوص در تعویض‌ها وجود داشت. به این بازیکنان ایمان داشتم که هدایت رکن‌آذین را پذیرفتم. با وجود اینکه بازی بهتری ارائه دادیم، نتوانستیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

سرمربی جدید تیم رکن‌آذین مشهد با اشاره به اینکه اوضاع رکن‌آذین دیگر برای همه آشکار شده است، خاطرنشان کرد: این تیم در ۱۷ بازی فقط چهار امتیاز کسب کرده است. هدایت تیم را هم بدون هیچ قول و وعده‌ای پذیرفتم. مدیران باشگاه نیز از تیمی که به لحاظ روحی و روانی در شرایط بدی قرار دارد، انتظار زیادی ندارند.

اسلامی عنوان کرد: نمی‌توان در ۹ بازی آینده انتظاری از این تیم داشت و نباید قولی بابت کسب نتیجه داد اما شخصا به تیم اضافه شدم تا از اعتبار و آبروی خراسان رضوی دفاع کنم. شکست‌های سنگین رکن‌آذین برای خراسان رضوی زشت بود. می‌دانستم خیلی‌ها جرات اضافه شدن به رکن‌آذین در این شرایط را ندارند.

وی با اشاره عدم جذب بازیکن جدید در ادامه فصل گفت: حتی در جذب کادر فنی نیز مشکل داریم. مسائلی وجود دارد که به تیم آسیب وارد می‌کند. باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا به بهترین شکل خود فصل را به پایان برسانیم.

پس از استعفای حمید بی‌غم از سرمربی‌گری تیم فوتسال رکن‌آذین خاورمیانه مدیران این تیم مذاکراتی با چند مربی داشتند که در نهایت با حسین اسلامی یکی از مربیان فوتسال خراسان رضوی در رکن‌آذین به توافق رسیده و قرار است در ادامه فصل کنار تیم باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha