• دوشنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401092114041
  • خبرنگار : 50037

نماینده رزن انتقاد کرد

حرکت لاک‌پشتی پروژه ۱۴ ساله کریدور شمال استان همدان

حرکت لاک‌پشتی پروژه ۱۴ ساله کریدور شمال استان همدان

ایسنا/همدان نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از حرکت لاک‌پشتی پروژه ۱۴ ساله کریدور شمالی استان همدان اظهار کرد: زمانی که این طرح به پایان برسد و مردم از آن منتفع شوند می‌توان با صراحت گفت در رابطه با این پروژه کاری انجام شده است.

حسن لطفی در گفت‌وگو با ایسنا، مطرح کرد: طرح کریدور شمال استان از مهمترین طرح‌های شهرستان رزن بوده که بهره‌برداری از آن نقش مهمی در کاهش بارترافیکی و توسعه اقتصادی این شهرستان خواهد داشت.

وی با اشاره به کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی این طرح در سال ۸۹ تصریح کرد: پروژه کریدور شمالی همدان به طول ۸۱ کیلومتر از چهار شهرستان فامنین، درگزین، رزن و کبودراهنگ عبور کرده و آزادراه همدان- ساوه را به شیرین‌سو - زنجان متصل می‌کند.

لطفی پیشرفت فیزیکی این طرح را طی این مدت تنها ۵۰ درصد دانست و خاطرنشان کرد: در طول این سال ها با وجود بازدیدهای چندین باره وزیر و معاونان وزیر دوره‌های مختلف از این طرح و اخذ دستورات و اعتبار و نیز هر کار دیگری که می توانستیم انجام دهیم اما این طرح متأسفانه همچنان حرکت لاک‌پشتی خود را دارد و با سرعت کمی در حال اجراست.

وی گفت: اگر برای این طرح شاخص هر میزان و هر چند بار اعتبار اختصاص داده شود اما تخصیص نداشته باشد، فایده ای ندارد و اگر تخصیص هم داشته باشد وقتی کاری انجام نمی‌شود و طرح هیچ حرکت و پیشرفتی ندارد، چگونه بگوییم این طرح فعال است؟

نماینده مردم رزن و درگزین در خانه ملت بیان کرد: نه به عنوان یک نماینده بلکه به عنوان یک شهروند وقتی می‌گویم این پروژه دارای پیشرفت است که در این پروژه حرکتی و فعالیتی ببینم.

وی با بیان اینکه روز گذشته نیز نسبت به این موضوع در نشست علنی مجلس گلایه‌مندی خود را ابراز کردم، افزود: از وزیر راه درخواست داریم تا نسبت به تکمیل این کنارگذر و پروژه نیمه کاره کریدور شمال استان همدان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش ایسنا، طرح کریدور شمال استان با عنوان ساخت باند جدید اصله- کاج- قروه درگزین- رزن- دمق- اورقین مشخص شده که ۱۳.۵ کیلومتر آن در فامنین، ۱۳.۵ کیلومتر در درگزین، ۴۹کیلومتر در رزن و پنج کیلومتر نیز در کبودراهنگ واقع شده‌است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha