• شنبه / ۲۱ آبان ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401082114441
  • منبع : نمایندگی سمنان

حضور ۶۰۰ گروه جهادی در رزمایش فاطمی ۲

حضور ۶۰۰ گروه جهادی در رزمایش فاطمی ۲

ایسنا/سمنان به گفته مسوولان استان ۶۰۰ گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ شرکت می‌کنند.

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان ۲۱ آبان ماه با تقدیر از تلاش‌های استاندار سمنان به دلیل پیگیری امور و برگزاری منظم جلسات قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی، اظهار کرد: لیست گروه‌های جهادی فعال در سطح شهرستان‌ها به‌منظور شرکت در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ آماده و اعلام شده است.

وی با اشاره به نقش شهرستان‌ها در موفقیت این قرارگاه افزود: جلسات قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی با جدیت توسط فرمانداران استان برگزار و برای تحقق مصوبات قرارگاه تلاش کنند.‌

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان با بیان اینکه رزمایش جهادگران فاطمی ۲ تفاوت هایی در ماهیت اجرایی با سایر رزمایش‌ها دارد، تصریح کرد: در این رزمایش با توجه به شرایط خاص امروز، افزایش شاخص امید بخشی و اعتماد در مردم و ایجاد روحیه جهادی را در دستور کار خود دارد و لذا لازم است تا همت ویژه ای در اجرای رزمایش به انجام‌ رسد.

سردار دامغانی بر لزوم بازتاب مناسب رسانه ای و انتشار حداکثری اقدامات و تلاش‌های انجام شده در این رزمایش تاکید و خاطرنشان کرد: کیفیت صبحگاه روز نخست رزمایش و انتشار رسانه ای این صبحگاه، می‌تواند در افزایش روحیه امید و اعتماد در مردم استان‌ موثر باشد.

وی گفت: نقش اقدامات‌ جهادی و حضور جوانان در مقابله با ترفندهای دشمنان و همچنین‌ کادر سازی و فرهنگ سازی مناسب با هدف افزایش امید در مردم بسیار موثر و قابل توجه است.

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان ادامه داد: یکی از الزامات کار جهادی نقش‌دهی به مردم منطقه و بهره‌مندی از مشارکت مردم همان ‌منطفه در انجام کار جهادی است  و لذا مشکلات هر منطقه باید با کمک و مشورت مردم‌ همان‌ مناطق برطرف شود.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان نیز گفت: خوشبخانه وفاق و صمیمت مناسبی بین ارکان اجرایی دولت در سطح استان سمنان و قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی حاکم است.‌

وی بر ضرورت بسیج تمام امکانات دستگاه های اجرایی استان به منظور برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲ تاکید و اظهار کرد: دهیاران و بخشداران استان برای برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲، پای کار باشند و اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری نیز همکاری لازم را با قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی داشته باشد.

هاشمی بر لزوم بهره‌گیری از پتانسیل دانشجویان استان در تشکیل گروه های جهادی تاکید و اضافه کرد: رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در روز ۲۸ آبان‌ ماه، با محوریت شهرستان دامغان و به صورت هماهنگ، در سایر شهرستان‌های استان به مدت ۱۰ روز برگزار خواهد شد.

استاندار سمنان تصریح کرد: بیش از ۶۰۰ گروه جهادی این استان در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha