• چهارشنبه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1401011708764
  • منبع : نمایندگی ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد:

راه‌اندازی ۱۰۰ آشپزخانه برای تامین غذای مددجویان و نیازمندان در ایلام

راه‌اندازی ۱۰۰ آشپزخانه برای تامین غذای مددجویان و نیازمندان در ایلام

ایسنا/ایلام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: ۱۰۰ آشپزخانه برای پخت غذای گرم جهت توزیع در بین مددجویان و نیازمندان استان با مشارکت کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، پایگاه‌های مقاومت بسیج و خیرین در حال راه اندازی است.

«رضا طاهری» در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به راه‌اندازی ۱۰۰ آشپزخانه جهت توزیع غذای گرم در بین نیازمندان، اظهار کرد: علاوه بر طبخ و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان، اقدام به توزیع ۶۲ هزار سبد غذایی و معیشتی با سرانه هر سبد ۴۰۰ هزار تومان بین مددجویان و نیازمندان تا پایان ماه مبارک رمضان می‌شود که در توزیع سبدهای معیشتی مددجویان مناطق روستایی، خانواده‌های با سرپرست زن، دارای بیمار، سالمندان و خانواده‌های پرجمعیت در اولویت خواهند بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام به یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد در ماه رمضان اشاره کرد و افزود: در طرح اکرام و محسنین برنامه جذب ۸۴۰۰ حامی را در دستور کار داریم.

وی با تاکید بر اینکه طرح اکرام ایتام نیز مانند قبل پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: توزیع سبدهای غذایی و غذای گرم بین نیازمندان و حامی یابی برای ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله صدا و سیما، سپاه امیرالمومنین، دستگاه‌های مختلف و بویژه مشارکت مردم خیر و نیکوکار استان خواهد بود و ما از مردم نیکوکار استان که همواره یار و همراه این نهاد در کمک به نیازمندان بوده‌اند برای مشارکت در این امر خیر دعوت می‌کنیم.

وی با اشاره به درگاه‌های پرداخت نذورات و کمک‌ها برای مشارکت در اطعام مهدوی گفت: علاوه بر جذب کمک‌های مردمی در ادارات و پایگاه‌های اداری، پایگاه‌های مقاومت بسیج و مراکز نیکوکاری؛ درگاه‌های مختلف مانند شماره گیری کد #۰۸۴۱۸۸۷۷* یا واریز به شماره کارت  ۰۳۵۴-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ می‌باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha