• سه‌شنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۵:۵۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401011608108
  • منبع : نمایندگی سمنان

معاون استاندار سمنان تاکید کرد:

نقش مهم هنرمندان و فعالان فرهنگی در تحقق شعار سال

نقش مهم هنرمندان و فعالان فرهنگی در تحقق شعار سال

ایسنا/سمنان معاون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استانداری سمنان، نقش و رسالت هنرمندان و فعالان فرهنگی را در جهاد تبیین و نیز زمینه سازی برای تحقق شعار سال "تولید، دانش بنیان اشتغال آفرین" بسیار مهم خواند و گفت: دستگاه های فرهنگی نیز باید در این زمینه به تلاش های خود بیفزایند.

احمد ریواده 16 فروردین ماه در بازدید از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و در نشستی با فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان اظهار کرد: انتظار می رود که اصحاب رسانه نیز  در سال 1401 در این خصوص تلاش و فعالیت مضاعفی داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم حرکت برای تحقق اهداف مقام معظم رهبری در سند گام دوم انقلاب، به تاکید حضرت آیت الله خامنه ای بر جهاد تبیین اشاره  کرد و افزود: در این عرصه همه قشرها به ویژه اهالی فرهنگ و هنر و دستگاههای همسو با فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه و رسالت خطیری بر عهده دارند.

ریواده، فرهنگ را در تمدن سازی زیربنا خواند و گفت: در این زمینه همه فعالان حوزه فرهنگی و اجتماعی، نخبگان فرهنگی و اجتماعی باید تلاش کنند و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به محوریتی که در امور فرهنگی و هنری دارد به عنوان پیشران توسعه فرهنگی محسوب شده و باید فعالیت های ارزشمندی را ارائه نماید.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه هرچه به توسعه فعالیت فرهنگی و هنری توجه نماییم، آسیب های اجتماعی در جامعه کمتر خواهد شد اضافه کرد: برای اینکه مردم حال خوبی داشته باشند باید تولیدات فرهنگی هنری فاخری داشته باشیم و به ارتقای نشاط اجتماعی در جامعه کمک کنیم.

وی به شعار سال 1401 نیز اشاره کرد و افزود: برای تحقق اهداف مقام معظم رهبری در این نامگذاری باید برنامه ها و فعالیت هایی را طراحی و اجرایی کنیم .
وی به نقش مهم زبان هنر در بیان هنرمندانه حقایق و آموزه های اسلامی پرداخت و اظهار کرد: برای امر مهم جهاد تبیین نیز استفاده از هنر به عنوان عامل تاثیرگذار باید توجه ویژه کنیم تا در پایان سال 1401 آثار فرهنگی و هنری مناسب و تاثیر گذاری داشته باشیم.

فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز در این بازدید که مصطفی مرادی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان نیز حضور داشت گزارشی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در خصوص ارتقای شاخص های فرهنگی هنری، ارتقای جایگاه اداری و توجه به مباحث اداری و مالی، جذب نیروی جدید و ... ارائه کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha