• شنبه / ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۷:۵۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400122116895
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

 رئیس کل دادگستری استان:

برخورد با جرائم خشن در کرمانشاه تشدید می‌شود

 برخورد با جرائم خشن در کرمانشاه تشدید می‌شود

ایسنا/کرمانشاه رئیس کل دادگستری استان از تشدید برخورد با جرائم خشن در کرمانشاه نظیر تیراندازی، سرقت و مزاحمت های خیابانی خبر داد و گفت: اشرار و اراذل و اوباش جایی در استان ندارند و با هرگونه اقدام آنها به شدت برخورد می شود. 

پرویز توسلی زاده در جلسه پیشگیری و مقابله با جرم تیراندازی اظهار داشت: برخی جرائم مانند تیراندازی، سرقت، مزاحمت های خیابانی و ... اثرات منفی بیشتری بر روح و روان مردم می گذارد که لازم است قاطعانه تر با آنها برخورد شود.

وی افزود: پلیس لیست اسامی مجرمان خطرناک و سابقه دار کرمانشاه را در اختیار دستگاه قضایی قرار دهد تا به شدت با آنها برخورد شود و بدانند این استان جای امنی برای آن ها و رفتار مجرمانه شان نیست.

توسلی زاده تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات مقابله ای که طی چند ماه اخیر با موضوع تیراندازی صورت گرفته نتایج خوبی بدست آمده و افرادی که چنین سودایی را در سر می پروردند به این نتیجه رسیده اند که حتما در دام قانون گرفتار و مجازات می شوند.

قاضی القضات کرمانشاه یادآوری کرد: سمت و سوی برخورد پلیس و دستگاه قضائی علاوه بر تداوم و تشدید برخوردها با عاملان تیراندازی به سمت قاچاقچیان و فروشندگان اسلحه نیز از این پس بیشتر معطوف خواهد شد، چرا که آنها عملا ابراز وقوع جرم را فراهم می کنند.

وی همچنین خواستار افزایش گشت های پلیس در شهر و خصوصا مناطق جرم خیز با توجه به فرا رسیدن عید نوروز شد و گفت: دستگاه قضائی نیز در کنار ماموران انتظامی قرار دارند و با افراد مجرم بدون گذشت برخورد می شود.

توسلی زاده همچنین با اشاره به اطلاع رسانی خوب پلیس از اقدامات صورت گرفته در برخورد با محرمان و عاملان تیراندازی، گفت: همین اطلاع رسانی به موقع و درست باعث شده تا برخی مجرمان هوشیار شده و از ارتکاب جرم پرهیز کنند و عموم مردم هم در جریان برخوردهای انجام شده قرار بگیرند.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید به سمت پیشگیری از وقوع جرم حرکت کنیم، یادآوری کرد: هر پرونده کیفری که تشکیل می شود لازم است یک پیوست فرهنگی مربوط به حل اختلاف نیز ضمیمه آن شود تا از اختلافات بعدی جلوگیری شود.

وی ادامه داد: امروز هم پلیس و هم دستگاه قضائی اهتمام خوبی برای برخورد با مجرمان و ایجاد امنیت پایدار در جامعه را دارند و اقدامات مقابله ای لازم هم در حال انجام است.

توسلی زاده در پایان پلیس را محور امنیت جامعه معرفی کرد و گفت: تقدیر از روسای کلانتری های سطح استان که عملکرد بهتری در خصوص کنترل جرائم حوزه استحفاظی خود داشته باشند در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha