• شنبه / ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۶:۰۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400121410761
  • خبرنگار : 50184

یک گام مهم برای ارتباط نزدیک‌تر صنعت و دانشگاه در کرمانشاه

یک گام مهم برای ارتباط نزدیک‌تر صنعت و دانشگاه در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه اولین نمایشگاه نیازهای فناورانه غرب کشور در دانشگاه صنعتی کرمانشاه آغاز بکار کرد.

رئوف کویلی کارگزار فن بازار منطقه ای کرمانشاه امروز(14 اسفند) در حاشیه برپایی این نمایشگاه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به آغازبکار اولین نمایشگاه نیازهای فناورانه غرب کشور در کرمانشاه، اظهارکرد: این نمایشگاه با حضور استان های کرمانشاه، کردستان، لرستان، ایلام و همدان در دانشگاه صنعتی کرمانشاه برپا شده است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه 49 واحد صنعتی از استان های کرمانشاه، لرستان و کردستان نیازهای فناورانه خود را در حوزه های مختلفی مانند تجهیزات، نرم افزارها و ... عرضه کرده اند و از دانشگاه های استان همچون دانشگاه صنعتی، علوم پزشکی، رازی و پارک علم و فناوری خواسته اند تا در رفع این نیازها به آنها کمک کنند.

کارگزار فن بازار منطقه ای کرمانشاه تصریح کرد: مسئولان و مدیران واحدهای صنعتی استان های ایلام و همدان نیز در این نمایشگاه حضور پیدا کرده اند.

وی به مشارکت دانشگاه صنعتی و شرکت شهرک های صنعتی کرمانشاه در برپایی این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: طی سالهای اخیر با توجه به اهمیت و لزوم ارتباط بین دانشگاه و صنعت این ارتباط در استان شکل گرفته، اما کماکان کمرنگ است، بنابراین با برپایی این نمایشگاه یک اقدام جدی را برای برقراری ارتباط بین این دو بخش آغاز کرده ایم.

کویلی تاکید کرد: در این نمایشگاه 31 واحد صنعتی و تعدادی از دانشگاه های استان اطلاعات خود را به اشتراک گذاشته اند تا حداکثر بهره وری را از ارتباط باهم ببرند.

وی با بیان اینکه اولین نمایشگاه نیازهای فناورانه غرب کشور از امروز(شنبه) تا روز دوشنبه(16 اسفند) فعالیت خواهد داشت، گفت:  علاقمندان به این حوزه می توانند طی این مدت هر روز از ساعت 9 صبح تا 14 ظهر از این نمایشگاه بازدید کنند.

یک گام مهم برای ارتباط نزدیک‌تر صنعت و دانشگاه در کرمانشاه

یک گام مهم برای ارتباط نزدیک‌تر صنعت و دانشگاه در کرمانشاه

یک گام مهم برای ارتباط نزدیک‌تر صنعت و دانشگاه در کرمانشاه

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha