• چهارشنبه / ۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400120403167
  • خبرنگار : 50093

مسئول دپارتمان جوانان فدراسیون فوتبال:

لزوم اجرای طرح استعدادیابی مناطق هفت‌گانه خراسان رضوی در تمام کشور

لزوم اجرای طرح استعدادیابی مناطق هفت‌گانه خراسان رضوی در تمام کشور

ایسنا/خراسان رضوی مسئول دپارتمان جوانان فدراسیون فوتبال گفت: از اجرای طرح استعدادیابی در مناطق هفت‌گانه خراسان رضوی راضی هستیم و در تلاشیم تا این طرح در تمام کشور اجرا شود.

غلامرضا جباری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص حضور مستمر هیات فوتبال خراسان رضوی در اردوهای استعدادیابی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: آماده‌سازی خوبی برای اعزام استعدادهای خراسان رضوی به اردوهای استعدادیابی کشور انجام شده بود. در واقع خراسان رضوی میان سایر استان‌ها هماهنگ‌تر ظاهر شده که این موضوع به تلاش مسئولان این هیات بازمی‌گردد که سعی داشتند اردوهای منطقه‌ای داشته و به لحاظ اعزام و شکل ظاهری اردوها عملکرد قابل قبولی داشته باشند. امیدوارم مسئولان به صورت هدفمند و با برنامه به کارهای خود ادامه دهند تا ثمره آن در فوتبال کشور و تیم‌های ملی مشهود باشد.

وی در خصوص سیستم استعدادیابی مناطق هفت‌گانه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این سیستم باعث شده کسانی که فکر می‌کنند دیده نمی‌شوند، توانایی‌های خود را با این سیستم به نمایش بگذارند. در واقع با این سیستم هیچ استعدادی پنهان نخواهد ماند.

وی ادامه داد: این سیستمی که در خراسان رضوی پیاده شده، مخاطب را به متولیان فوتبال استان نزدیک کرده که این موضوع می‌تواند به شناسایی استعدادهای بیشتری منجر شود. بازیکنان مستعد در این طرح از شهرستان به منطقه، سپس در استان و پس از آن در سطح کشور معرفی می‌شوند. این طرح آینده خوبی دارد. در تلاشیم این سیستم در تمام کشور پیش برود تا بتوانیم با کاهش فاصله مخاطبان فوتبال با متولیان آن توفیقات خود را افزایش دهیم.

جباری در مورد کیفیت بازیکنان خراسانی حاضر در اردوهای استعدادیابی عنوان کرد: بازیکنان خراسانی کیفیت خوبی دارند و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نسبت به گذشته بهتر شوند. آن‌ها در مقایسه با بازیکنان سایر استان‌ها نیز عملکرد خوبی داشتتند. آرزو داریم این تلاش ادامه یابد تا در آینده شاهد رشد بیش از پیش هیات فوتبال و بازیکنان این استان باشیم.

وی در خصوص عملکرد کمیته جوانان هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: کمیته جوانان هیات فوتبال خراسان رضوی مطابق نقشه‌ای که فدراسیون طراحی کرده، پیش می‌رود. یقین دارم اگر با همین روند پیش روند، می‌توانند هیات فوتبال خراسان رضوی و تیم‌های ملی و باشگاهی را موفق و سربلند کنند. اگر کار به صورت یک نقشه مدون پیش رود، موفقیت تضمین شده و قابل دسترسی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha