• یکشنبه / ۱ اسفند ۱۴۰۰ / ۲۲:۳۹
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1400120100868
  • خبرنگار : 50291

استاندار تهران: 

فرماندار شهرستان باید در همان شهر مستقر شود

فرماندار شهرستان باید در همان شهر مستقر شود

ایسنا/تهران استاندار تهران گفت: فرمانداران استان تهران باید با روحانیون و ائمه‌ جمعه و جماعت ارتباط مؤثر داشته باشند، باید مشورت پذیری را در اولویت کار خود قرار دهند.

محسن منصوری استاندار تهران عصر امروز یکشنبه اول اسفند ماه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان قرچک اظهار کرد: فرماندارانی که انتصاب می شوند اکثرا از جوانان دهه ۶۰ هستند، این اقدام در راستای گام دوم انقلاب و در مسیر کادر سازی انجام می شود، از زحمات فرماندار سابق آقای خطیبی تقدیر می کنیم و قدردان زحماتش هستیم.

وی گفت: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری؛ فرمانداران نقطه وصل نظام و انقلاب هستند، حرف های زیادی در آن نهفته شده است، شهدا سرمایه های واقعی نظام و انقلاب هستند، باید بابت شهدایی که تقدیم انقلاب کرده ایم قدردان خانواده های معظم شهدا باشیم، برای صندلی های مدیریتی شهدای زیادی تقدیم کردیم که ستودنی است.

استاندار تهران افزود: در انتصاب فرماندار جوان شهرستان قرچک شک نداریم که موفق خواهد بود، از خانواده موفق وزارت کشور است که جوان و پرتلاش بودنش از نقاط قوت او است، به کار تشکیلاتی اهمیت زیادی قائل بوده و این روحیه را فرماندار جوان و انقلابی قرچک دارد که در مسیر اصول و معیارهای انقلاب با قدرت حرکت می کند.

منصوری بیان کرد: فرمانداران استان تهران باید با روحانیون و ائمه‌ جمعه و جماعت ارتباط مؤثر داشته باشند، باید مشورت پذیری را در اولویت کار خود قرار دهند، باید فرماندار شهرستان در شهرستان مستقر شود و فعالیت‌های جهادی و ویژه را دنبال کند.

وی تصریح کرد: باید دستوراتی که داده می شود به جد پیگیری شود، کار مردم را پیگیری کنید منتظر مسائل ‌اداری بیهوده نباشید، غمخوار مردم باشید و در شادی و ناراحتی در کنار مردم باشید، جهادی و انقلابی کار کنید و در کارهایی که انجام می دهید اراده داشته باشید، رضایت مندی مردم را جلب کنید و با فعالیت‌ها و رفتارهای خود حس خوب را به مردم انتقال دهید.

استاندار تهران تاکید کرد: باید جایگاه‌ها به خود مردم و صاحبانش برگردد، اتحاد و وحدت در اولویت کار قرار گیرد، در انتصاب فرمانداران دشت ورامین نماینده دشت ورامین هیچ دخالتی نداشته است و با تمام وجود همراه و همیار ما بودند.

منصوری گفت: دشت ورامین دارای پتانسیل های والایی است،  فرمانداران دشت ورامین می توانند با ایجاد اعتلاف موفق باشند، فرماندار شهرستان قرچک نیازمند مساعدت و یاری است که این مهم با کمک مسؤولان شهرستانی میسر می شود.

وی در ادامه این مراسم افزود: با تمام قدرت و به برکت خون شهدا مشکلات شهرستان را رفع خواهیم کرد و ناگفته نماند اقدامات بسیار خوبی در شهرستان انجام شده است، کارهایی هم باید انجام شود که با تلاش شبانه روزی و استفاده از ظرفیت های  شهرستان موفق خواهیم بود.

این مقام استانی در پایان گفت: حضور مسؤولان در نماز جمعه باعث می شود تا ارتباطات مردم با مسؤولان بیشتر شود و ارتباط بیشتر نیز باعث کاهش مشکلات مردم می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha