• پنجشنبه / ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1400112821731
  • خبرنگار : 50040

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان:

جشنواره فرهنگی هنری «منجی» در ۱۶ شهرستان گیلان برگزار می شود

جشنواره فرهنگی هنری «منجی» در ۱۶ شهرستان گیلان برگزار می شود

ایسنا/گیلان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری جشنواره «منجی» همزمان با فرارسیدن ولادت حضرت قائم(عج)، گفت: دومین دوره این جشنواره با هدف تمرکززدایی فعالیت های فرهنگی و هنری با اجرای بخش های موضوعی در ۱۶ شهرستان استان برگزار می شود.

رضا ثقتی در گفت وگو با خبرنگاران، از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری «منجی» در استان گیلان خبر داد و گفت: دومین جشنواره «منجی» با محوریت شناخت امام زمان(عج) و ترویج فرهنگ مهدویت و تاثیر آن در زندگی فردی و اجتماعی، اسفند ۱۴۰۰ همزمان با فرارسیدن ایام ولادت حضرت مهدی(عج) در استان گیلان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه نخستین دوره این جشنواره در آغاز سال ۱۴۰۰ به صورت متمرکز در مرکز استان برگزار شد، اظهار کرد: با عنایت به گفتمان فرهنگی دولت سیزدهم مبنی بر عدالت فرهنگی و رویکرد جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری، دوره دوم جشنواره «منجی» با اجرای بخش های موضوعی در ۱۶ شهرستان گیلان برگزار خواهد شد.

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، با بیان اینکه دولت مردمی به دنبال گسترش عدالت فرهنگی در همه نقاط کشور به ویژه در دور افتاده‌ترین مناطق است، افزود: تمرکززدایی یکی از رویکردهای عدالت فرهنگی از فعالیت‌ها، رویکردها و بودجه و اعتبارات در حوزه‌های فرهنگی و هنری است.

ثقتی، با اشاره به اینکه در این استان نیز برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌ها در حوزه فرهنگ و هنر تمرکززدایی مورد توجه قرار می‌گیرد، گفت: باید به این نقطه برسیم که تمام استان گیلان شهر رشت نیست.

وی با بیان اینکه به زودی فراخوان بخش های موضوعی دومین جشنواره «منجی» منتشر خواهد شد، تصریح کرد: علاقه مندان برای اطلاع از روند برگزاری جشنواره می توانند اخبار تارنمای اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان را به نشانی https://gilan.farhang.gov.ir دنبال کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha