به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، "علم داده چیست؟"، "فرآیند پروژههای علم داده"، "ابزارهای مهم علم داده"، "تعریف بازاریابی"، "تعریف بازاریابی"، "بازاریابی داده محور چیست"، "شاخصهای کلیدی عملکرد کاربردی در زمینه بازاریابی"، "ابزارهای رایج بازاریابی داده محور"، "گوگل انالیتیکس"، "گوگل تگ منیجر" و "معرفی منابع آموزشی" از جمله مباحث و سرفصلهایی است که در این دوره به آنها پرداخته خواهد شد.
این برنامه با تدریس علیرضا جعفری ـ پژوهشگر علم داده و هوش تجاری مرکز مطالعات مهندسی دانشگاه تهران، ۲۹ بهمن ساعت ساعت ۱۹، به صورت آنلاین در بستر ادوب کانکت Adobe Connect برگزار می شود.
علاقهمندان می توانند جهت شرکت در این برنامه به لینک https://adobe.kashanu.ac.ir:443/rmwl4u5ezp1u/ مراجعه کنند.
انتهای پیام
نظرات