• سه‌شنبه / ۵ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۸:۴۹
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1400110503156
  • منبع : نمایندگی دانشگاه تهران

فراخوان مرکز نوآوری و شتابدهی سازمان جهاد دانشگاهی تهران برای حمایت و همکاری

فراخوان مرکز نوآوری و شتابدهی سازمان جهاد دانشگاهی تهران برای حمایت و همکاری

مرکز نوآوری و شتابدهی سازمان جهاد دانشگاهی تهران جهت جلب حمایت و همکاری نوآوران، استارت‌آپ‌ها و کسب و کارهای نوپای آموزشی با این مرکز فراخوان داد.

به گزارش ایسنا، مرکز نوآوری و شتابدهی «جهت» وابسته به سازمان جهاد دانشگاهی تهران اعلام کرد که با هدف حمایت از اشخاص حقیقی و حقوقی دارای ایده/ محصول/ فناوری، استارت‌آپ‌ها و کسب و کارهای نوپا در زمینه آموزش و توسعه منابع انسانی فعالیت خود را آغاز کرده و آماده دریافت طرح‌ها و پیشنهادها برای همکاری و مشارکت است.

براساس آنچه در این فراخوان اعلام شده است: تأمین مالی و سرمایه‌گذاری، تولید و عرضه مشترک محصولات و خدمات آموزشی، نمونه‌سازی و اجرای پایلوت طرح‌ها و خدمات آموزشی، تجاری‌سازی دستاوردهای پژوهش و فناوری مرتبط با آموزش و منابع انسانی از روش‌های حمایت و مشارکت علاقه‌مندان است.

توسعه بازار محصولات و خدمات، تأمین زیرساخت‌های فنی و تخصصی برای طراحی و توسعه محصولات و فناوری‌های جدید، استقرار در مرکز نوآوری و ارائه خدمات مشاوره و منتورینگ تخصصی از دیگر شیوه‌های حمایت و مشارکت منظور شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند درخواست‌ها و پیشنهادهای خود را از طریق سایت مرکز نوآوری و شتابدهی "جهت" به نشانی www.jahatic.ir ویا http://jahatic.ir/facalendar/2589 لینک دریافت کاربرگ و ارسال ایده و یا با شماره تماس ۰۲۱-۸۴۶۵۱۴۲۰ ارائه دهند.
مرکز نوآوری و شتابدهی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، به نشانی تهران، بلوار کشاورز، بین خیابان‌های طوس و فلسطین، پلاک ۱۱۸، مجتمع آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران طبقه ۴ جهت مراجعه حضوری برای طرح ایده و پیشنهادات آماده است.

علاقه‌مندان باید حداکثر تا ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ طرح و ایده خود را از روش‌های فوق ارائه دهند.

مرکز نوآوری و شتابدهی هم حداکثر طی ۲ هفته پس از دریافت هر پیشنهاد نتیجه بررسی‌های اولیه را اعلام و از ارائه‌دهندگان پیشنهادهای برتر برای مذاکره دعوت خواهد کرد.

فراخوان مرکز نوآوری و شتابدهی سازمان جهاد دانشگاهی تهران برای حمایت و همکاری


انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha