• یکشنبه / ۱۹ دی ۱۴۰۰ / ۰۷:۳۸
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1400101913429
  • خبرنگار : 71603

دستورالعمل فعالیت‌های ورزشی دانشگاه آمریکایی برای جلوگیری از شیوع اُمیکرون

دستورالعمل فعالیت‌های ورزشی دانشگاه آمریکایی برای جلوگیری از شیوع اُمیکرون

دانشگاه "مریلند"(Maryland) برای انجام فعالیت‌های ورزشی در این دانشگاه دستورالعمل‌های جدیدی صادر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سی‌بی‌اس‌ بالتیمور، بر این اساس، با توجه به اینکه سویه اُمیکرون کرونا با سرعت بسیاری در حال شیوع است، دانشگاه "مریلند" به دانشجویان خود اعلام کرده که برای شرکت در در همه رویدادهای ورزشی داخل سالنی دانشگاه مانند بسکتبال، کارت واکسیناسیون یا نتیجه منفی تست کرونا ارائه دهند.

قرار است این سیاست جدید دانشگاه مریلند از امروز یکشنبه ۹ ژانویه اجرایی شود و تا اطلاع بعدی به قوت خود باقی خواهد ماند.

همچنین تمامی افرادی که در مسابقات ورزشی دانشگاه شرکت می‌کنند، باید کارت واکسیناسیون خود را ارائه دهند.

دانشگاه مریلند گفته که همچنان استفاده از ماسک در محیط‌های داخلی دانشگاه اجباری است. مگر اینکه افراد در حال خوردن و آشامیدن باشند.

این دانشگاه تاکید کرده که هرکس پروتکل‌های بهداشتی دانشگاه را نقض کند، یک اخطار شفاهی اولیه دریافت خواهد کرد و اگر فرد خاطی به نقض قوانین ادامه دهد، از فرد خواسته می‌شود که دانشگاه را ترک کند.

دانشگاه مریلند همچنین گفته این روزها ‌که دانشجویان  تا تاریخ ۲۱ ژانویه به محیط دانشگاه بازمی‌گردند، باید قبل از حضور در اولین کلاس خود، تست منفی کووید-۱۹ خود را به دانشگاه ارائه دهند و علاوه بر آن در کلاس‌ها از ماسک " KN۹۵" استفاده کنند.

"داریلجی‌پاینز" رئیس دانشگاه مریلند در پیام ایمیلی خود به دانشجویان این دانشگاه ضمن اعلام این پروتکل‌های جدید، گفت: این اقدامات بسته به شرایط متغیر شیوع کووید-۱۹ تغییر می‌کند. بنابراین تصمیمات بیشتر و اقدامات احتمالی دیگر قبل از آغاز ترم بهار در اوایل ژانویه سال جدید اتخاذ خواهد شد.

با اعلام دانشگاه مریلند، روند کاری کارکنان این دانشگاه به همین ترتیب خواهد بود اما احتمال دورکاری نیز وجود دارد و ممکن است بعضی از کلاس‌های پرجمعیت به صورت آنلاین ارائه شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha