• دوشنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400101309629
  • خبرنگار : 30054

وبسایت فروشگاه هیراد مارکت شروع به کار کرد

وبسایت فروشگاه هیراد مارکت شروع به کار کرد

از شرکت‌های وارد کننده‌ای که به تازگی اقدام به حذف واسطه و تأسیس فروشگاه آنلاین خود کرده‌اند، به شرکت همراه رایان سازان هیراد می‌توان اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام هیراد مارکت، این شرکت معتبر، از سال 1395 فعالیت خود را آغاز و از سال 1398 اقدام به واردات محصولات دیجیتال کرده است. در سال 1399 مجموعه همراه رایان سازان هیراد وب‌سایت خود را به نام هیراد مارکت راه اندازی کرده و محصولات دیجیتال متنوعی از قبیل تلفن همراه، تبلت، ساعت هوشمند و غیره را در آن عرضه می

مزایای خرید از هیراد مارکت

شرکت همراه رایان سازان هیراد در وب‌سایت خود مزایا و شرایط خاصی جهت تجربه خریدی عالی و بدون پشیمانی، برای مشتریان در نظر گرفته تا میزان رضایت آنان را افزایش دهد. این موارد توسط تیم با تجربه هیراد مارکت ارائه می‌شوند تا شما خریدی بدون مشکل را تجربه کنید.

این فروشگاه برای کاهش مشکلات خرید آنلاین، پشتیبانی همه جانبه در نظر گرفته است. بنابراین در صورت بروز هرگونه مشکل پیش از خرید، می‌توانید سوال خود را با پشتیبانی مطرح کرده و پاسخ خود را دریافت کنید. البته این پشتیبانی پس از خرید نیز قابل دسترس بوده و اگر مشکلی ایجاد شود، می‌توانید با پشتیبانی مطرح و نسبت به حل آن اقدام نمایید.

وارد کننده بودن هیراد مارکت و عدم وجود واسطه در این میان، سبب شده تا قیمت محصولات نسبت به سایر فروشگاه‌ها بسیار مناسب‌تر باشد. البته، در نظر گرفتن حداقل سود برای محصولات، جهت راحتی و قابل خرید بودن محصولات برای تمامی قشرها نیز بی‌تأثیر نیست.

ارسال سریع کالا پس از ثبت سفارش در عین بسته بندی مناسب جهت عدم هرگونه آسیب دیدگی کالاها، از سایر مزایای این مجموعه با تجربه و معتبر است. همچنین سفارش‌تان در سریع‌ترین زمان ممکن ارسال می‌شود تا خریدی عالی را تجربه نمایید.

قیمت بالای برخی از محصولات به دلیل کیفیت بالای آن‌ها ممکن است برای تمامی اقشار جامعه قابل خرید نباشد، بنابراین هیراد مارکت با قرار دادن خرید اقساطی این مشکل را نیز حل کرده است. این امکان برای اکثریت محصولات موجود بر روی وبسایت شرکت همراه رایان سازان هیراد وجود داشته و بنابراین با خیال راحت می‌توانید اقدام به خرید نمایید.

از مشکلات متداول در خرید غیرحضوری، عدم اطمینان از اصالت کالا بوده و ممکن است شما را در این راه به شک بیندازد. هیراد مارکت به دلیل وارد کننده بودن، این مشکل را نیز حل کرده و مجموعه‌ای از کالاهای دیجیتال اصل را در فروشگاه خود به فروش می‌رساند.

یکی دیگر از مسائل مهمی که در خرید اینترنتی تلفن همراه مطرح می‌شود، رجیستری شدن گوشی موبایل است. این موضوع در کالاهای هیراد مارکت به طور کامل انجام شده و تمامی موبایل‌ها رجیستر شده هستند. همچنین در صورت هرگونه بروز مشکل در آنتن دهی پس از وارد کردن سیم کارت، کافیست مشکل خود را با این مجموعه در میان بگذارید تا وجه خود را پس بگیرید.

محصولات متنوع در هیراد مارکت

محصولات دیجیتال بهترین برندهای دنیا اعم از اپل، هواوی، وان پلاس، شیائومی و غیره در هیراد مارکت با مناسب‌ترین قیمت موجود بوده که تنها باید محصول مدنظر را انتخاب و ثبت سفارش نمایید. در هیراد مارکت تنوع بسیار زیادی وجود داشته و گوشی موبایل برندهای اپل، هواوی، شیائومی و غیره در این فروشگاه موجود است. بنابراین به راحتی می‌توانید نسبت به خرید محصولات مدنظر بپردازید تا سفارشتان در کمترین زمان به دستتان برسد.

علاوه بر تلفن همراه، تبلت برندهای مطرح جهان نیز به صورت کاملا اورجینال و اصل در هیراد مارکت به فروش می‌رسد. وجود اطلاعات کامل محصولات در عین پشتیبانی همه جانبه، انتخاب را برایتان بسیار ساده و راحت می‌کند.

از اقلام دیجیتالی که امروزه در بین افراد بسیار رایج شده، به ساعت هوشمند می‌توان اشاره کرد. انواع مختلف این ساعت‌ها در برندهای مختلف روی سایت هیراد مارکت موجود بوده که به راحتی می‌توانید مدل مدنظر خود را انتخاب و نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

علاوه‌ بر موارد گفته شده مچ بند هوشمند، هدفون، هندزفری و هدست نیز در این فروشگاه آنلاین معتبر وجود داشته و بنابراین هر محصول دیجیتالی که بخواهید، از این مجموعه قابل خریداری است. البته لوازم جانبی مختلفی اعم از کاور، گلس، شارژر و غیره گوشی‌ها و غیره نیز در فروشگاه هیراد مارکت با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌رسد. بنابراین در صورت نیاز به خرید هرگونه کالای دیجیتال و لوازم جانبی آن‌ها، کافیست سری به وبسایت هیراد مارکت زده و محصولات مدنظرتان را خریداری نمایید.

اطلاعات تماس

شماره تلفن:

021-66711982

021-66716831

ادرس: تهران_ خیابان جمهوری، خیابان سی تیر، کوچه سیمی، پلاک 2، طبقه چهارم، واحد 15 و16

وبسایت:/https://hiradmarket.com

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha