• دوشنبه / ۶ دی ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400100603978
  • خبرنگار : 50175

امام‌جمعه بروجرد:

۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است

۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است

ایسنا/لرستان امام‌جمعه بروجرد گفت: ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی در جلسه شورای اداری بروجرد که امروز ششم دی‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: نهم دی‌ماه روز تجلی بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

وی تصریح کرد: مردم خوب و نجیب ایران اسلامی با هوشیاری و آگاهی و دشمن‌شناسی از سال‌های نخستین انقلاب اسلامی تاکنون نشان داده‌اند که از آرمان‌های والای شهیدان و اسلام و انقلاب و رهبری صیانت می‌کنند.

امام‌جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در سال ۸۸ تلاش کردند که بین مردم و رهبری فاصله بیندازند، اما با بصیرت و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و ملت مؤمن و انقلابی نقشه‌های شوم آنان خنثی شد.

حسینی اضافه کرد: مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی روز پنجشنبه ساعت ۱۱ در مسجد امام خمینی (ره) با حضور مردم و مسئولان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین مراسم سالگرد شهید قاسم سلیمانی نیز روز دوشنبه هفته آینده ساعت ۱۱ صبح در مصلا با حضور مردم و مسئولین برگزار خواهد شد.

داریوش جاوید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد نیز در این جلسه، اظهار کرد: یادواره ۶۸ شهید دانش‌آموز حمله موشکی رژیم بعث عراق در ۲۰ دی‌ماه سال ۱۳۶۵ توسط این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این راستا هشت کمیته برای برگزاری یادواره ۶۸ شهید دانش‌آموز با عنوان پرواز پروانه‌ها در دانشگاه آزاد بروجرد تشکیل شده است و کنگره بزرگ یادبود این ۶۸ شهید، سال ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد خاطرنشان کرد: یادواره ۶۸ شهید دانش‌آموز در ۲۳ دی‌ماه امسال نیز برگزار خواهد شد که در این مراسم رونمایی از تمبر و پوستر یادبود، برگزاری مسابقات خاطره و قصه‌نویسی توسط دانش آموزان، ساخت یادمان، چاپ کتاب و کاشت ۶۸ اصله نهال با نام شهدای دانش‌آموز و ... اجرا و برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha