• چهارشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۲۳:۱۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403041309276
  • خبرنگار : 50175

یک مسئول:

دانشگاه یک ماکت کوچک از اجتماع است

دانشگاه یک ماکت کوچک از اجتماع است

ایسنا/لرستان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره) گفت: دانشگاه یک ماکت کوچک از اجتماع است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌محمد رایگان امروز (۱۳ تیرماه) در مراسم جشن دانش‌آموختگان دانشگاه‌ آیت الله العظمی بروجردی (ره)، اظهار کرد: دانشگاه با وجود اینکه یک ماکت کوچک از اجتماع است باعث می‌شود که تجربه، پختگی فراوان و بروز استعدادها در این اجتماع کوچه به وقوع بپیوندند.

وی خاطرنشان کرد: در این جشن هم حسرت فراغ بوده و هم در آن خوشحالی است که چهار سال یک مقطع را گذرانده و ثمره آن را می‌بینید و وجه سوم نیز وجود دارد که آن احساس مسئولیت در اجتماع است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اضافه کرد: در کلیه مراحل زندگی باید حواسمان به خدا باشد اگر بخواهیم در جامعه موفق باشیم باید به یاد خدا بوده چون ضامن زندگی و روزی ما بوده و بهترین کسی است که می‌تواند شما را یاری کند.

دانشگاه یک ماکت کوچک از اجتماع است

همچنین خزائی معاون آموزشی دانشگاه آیت‌ الله‌ العظمی بروجردی (ره) در این مراسم، گفت: دانشگاه‌ها برای دانش‌آموختگان خود برنامه‌های متعددی دارند که جای انجمن دانش‌آموختگان در این دانشگاه خالی بود که در این راستا از پاییز سال گذشته برای تأسیس این انجمن در دانشگاه اقدام شد.

وی با بیان اینکه هدف این انجمن حفظ ارتباط دانشجویان با دانشگاه است و کارهای متعدد این انجمن انجام می‌دهد، افزودند: در این راستا بعد از تشکیل هیأت مؤسس انجمن و بعد از ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در شورای مرکزی انجمن، از امروز به مدت دو روز انتخابات تعیین اعضای شورای مرکزی، انجام می‌گیرد.

معاون آموزشی دانشگاه آیت‌ الله‌ العظمی بروجردی (ره) ادامه داد: امید است با تأسیس انجمن و همکاری دانش‌آموختگان گرامی، گامی مهم در جهت ارج نهادن به دانش‌آموختگان دانشگاه برداشته شود.

خزائی عنوان کرد: در این انتخابات ۷ نفر به‌صورت عضو اصلی و دو نفر به‌صورت عضو علی‌البدل انتخاب می‌شوند که حلقه ارتباطی بیان دانشگاه و دانشجویان می‌شوند و بعد از تشکیل شورا اولین گردهمایی دانش‌آموختگان در سال جاری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه انتخابات به صورت غیرحضوری است، تصریح کرد: همچنین فرایند عضویت در انجمن شروع شده و کارت دانش آموختگانی برای فارغ‌التحصیلان صادر می‌شود که می توانند از امکانات این دانشگاه استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، در این مراسم آقای داوری به خوانندگی پرداخته و فارغ‌التحصیلان با آن همخوانی کرده و مسابقه ماست‌خوری، ادا بازی و نمایش اجرا شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha