• چهارشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۲۰:۵۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403041309227
  • منبع : نمایندگی لرستان

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان:

‌بی‌تفاوت بودن نسبت به انتخابات باعث خدشه‌دار شدن آینده کشور می‌شود

‌بی‌تفاوت بودن نسبت به انتخابات باعث خدشه‌دار شدن آینده کشور می‌شود

ایسنا/لرستان رئیس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: ‌بی‌تفاوت بودن نسبت به انتخابات باعث خدشه‌دار شدن آینده کشور در سطح ملی، فراملی و بین‌المللی می‌شود.

فرهاد فرامرزیان امروز، ۱۳ تیرماه در نشست سیاسی اجتماعی با موضوع «انتخاب اصلح از نگاه دانشجویان» که به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی لرستان و همکاری خبرگزاری‌های ایکنا و ایسنا در سالن جلسات جهاد دانشگاهی برگزار شد، بیان کرد: دانشجویان و جوانان مغز متفکر و کنشگران سیاسی و اجتماعی جامعه اسلامی و نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شوند.

وی به تاثیر بالای مشارکت هر چه بیشتر مردم در مرحله‌ی دوم انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: هر چقدر میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتر شود امنیت، جایگاه و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در سطح بین‌الملل نیز بیشتر و بیشتر خواهد شد.

فرامرزیان در ادامه صحبت‌هایش گفت: قهر کردن با انتخابات و حاضر نشدن پای صندوق‌های رای باعث می‌شود هژمونی و اقتدار کشور در منطقه و خاورمیانه زیر سوال برود.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان بیان کرد: الان خیلی از کشورها نگاهشان به جمهوری اسلامی و انتخابات ریاست جمهوری بوده و اینکه چه کسی رئیس جمهور خواهد شد.

وی اضافه کرد: اتفاق خوب در کشور با حضور جوانان و دانشجویان عزیز در کنار سایر مردم در پای صندوق‌های رای رقم خواهد خورد و این اتفاق خوب با انتخاب خوب و فرد اصلح کامل خواهد شد.

این مسئول به معیارها و ویژگی‌های رئیس جمهور نیز گریزی زد و گفت: رئیس جمهور باید یک فرد انقلابی دارای نگاه به داخل، توانایی جوانان و نخبگان، امنیت و نگاه به جبهه مقاومت بوده و در راستای منویات و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) کشور را اداره کند.

فرامرزیان افزود: رئیس جمور باید دارای برنامه آن هم مدون بوده که قابل پیاده‌سازی باشد و بتواند شاکله نظام جمهوری اسلامی را نگه دارد و این برنامه‌ آینده و ثبات ما را به عنوان یک قدرت نوظهور در منطقه حفظ کند.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان با بیان اینکه رئیس جمهور باید شفاف باشد، ادامه داد: برخی اظهار نظرها باعث شده دودستگی بین مردمی که می‌خواهند رای بدهند به وجود بیاید، نوع صحبت، گفتار و تصمیم‌های رئیس جمهور در سیاست ملی و سیاست بین‌المللی بسیار تاثیرگذار است.

وی خطاب به دانشجویان اظهار کرد: از شما این توقع را می‌رود با توجه به ارتباطاتی که با همسالان و همنوعان خود دارید افرادی را که تاکنون تصمیم به شرکت انتخابات ندارند را متقاعد کنید در این انتخابات شرکت کنند

این مقام مسئول گفت: رئیس جمهوری که با میزان آرای بالا به عنوان منتخب کشور معرفی شود می‌تواند در سطح بین‌الملل به واسطه این پشتوانه مردمی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و از حق ملت و نظام جمهوری اسلامی دفاع کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha