• چهارشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۲۳:۳۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403041309286
  • خبرنگار : 50175

رئیس دانشگاه خبر داد

تاسیس مرکز مهارت تخصصی در دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی(ره)

تاسیس مرکز مهارت تخصصی در دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی(ره)

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی(ره) گفت: مرکز مهارت تخصصی در این دانشگاه تأسیس شده است.

احمدرضا مظاهری امروز (۱۳ تیرماه) در مراسم جشن دانش‌آموختگان دانشگاه‌ آیت الله العظمی بروجردی (ره)، اظهار کرد: دوران دانشجویی بهترین دوران زندگی برای هر انسانی است و بهترین دوستان نیز مربوط به این دوران خواهد بود چرا که دوران بسیار مهمی را با یکدیگر طی کرده‌اید.

وی خاطر نشان کرد: اگر از اعضای هیات علمی و دانشگاه آیت‌ الله‌ العظمی بروجردی (ره) سؤال شود که ثمره زندگی کاری شما چه بوده؟ عنوان خواهد شد که فارغ‌التحصیلان جوان، متخصص و متعهدی به جامعه تحویل داده‌ایم، پس ما ثمره کاری خود را هیچ‌وقت رها نکرده و از شما به‌عنوان برند و خروجی‌های این دانشگاه همواره حمایت خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) اضافه کرد: به‌عنوان یک فارغ‌التحصیل اگر بخواهیم وارد بازار کار شویم باید چند آیتم و نکته رعایت شود که در این راستا اولین نکته مدرک تحصیلی است که آیا فقط همین مدرک کفایت می‌کند یا خیر؟ در این زمینه کمک خواهیم کرد که در هر رشته‌ای که هستید مهارت‌های لازم برای ورود به بازارکار را کنار علمی که کسب کرده‌اید به دست آورید به همین منظور یک مرکز مهارت تخصصی در دانشگاه تأسیس شده که در کنار فارغ‌التحصیلان باشیم.

مظاهری بیان کرد: فارغ‌التحصیلان باید مطالبه‌گر باشند تا مهارت‌های لازم در اختیار آن‌ها قرار گیرد که زیرساخت‌های آن در دانشگاه فراهم شده و با عضویت در انجمن دانش‌آموختگان تخصص‌های لازم برای ورود به بازار کار به‌صورت رایگان برایشان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امید به زندگی بزرگ‌ترین آیتمی است که باید فارغ‌التحصیلان و دانشجویان مدنظر قرار دهند که در این راستا باید اهداف مسیر مشخص شود و این اهداف باید واقع‌بینانه، قابل‌سنجش و دارای محدوده زمانی باشد.

رئیس دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) تصریح کرد: همه اشخاص و فارغ‌التحصیلان باید نقاط قوت خود را پیدا و در کارهای گروهی مشارکت کرده که این مشارکت باعث پیشرفت خواهد شد و در مسیر کار مهارت‌های حوزه کاری را به دست می‌آورند.

مظاهری یادآور شد: این دانشگاه شما را به‌عنوان ثمره کاری خود حمایت خواهد کرد و تا دوران کاری خود می‌توانید مطالبه هر دوره مهارت تخصصی را داشته و با افتخار این دوره‌ها برای شما برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha