• دوشنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۰ / ۱۷:۳۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400092923035
  • منبع : نمایندگی ایلام

بسطامی:

عزم جدی دولت برای محرومیت زدایی امیدوارکننده است

عزم جدی دولت  برای محرومیت زدایی امیدوارکننده است

ایسنا/ایلام نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در بازدید از شهرستان هلیلان گفت: دولت سیزدهم عزم جدی برای محرومیت زدایی دارد و گام های مهمی در این راستا برداشته است.

بسطامی با حضور در شهرستان هلیلان از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این شهرستان قرار  گرفت و در بازدید از پروژه پتروشیمی هلیلان با ابراز امیدواری نسبت به احداث به‌موقع این پروژه اظهار کرد:با پیشرفت ۲٠ درصدی پترشیمی هلیلان و اختصاص مبلغ ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزی_ ریالی به این پروژه، امیدواریم مساله بیکاری بسیاری از خانواده‌ها و جوانان این منطقه محروم مرتفع شود.

نماینده مردم ایلام در بازدید از پل جزمان نیز گفت: یکی از مهم‌ترین پروژه های ارتباطی هلیلان، پل جزمان است که در جریان سیل خسارت ‌های جدی دید و ارتباط ۳۰ روستا با مرکز شهرستان قطع شد و احداث این پل از اهمیت به سزایی در هلیلان برخوردار است چرا که مسیر تردد حجم زیادی از مردم این حوزه می‌باشد. 
بسطامی در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر هلیلان با بیان این که در مجموع بیش از یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار و هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزی - ریالی ماحصل اعتبارات اختصاص یافته سفر رییس جمهور به شهرستان هلیلان بود، ابراز داشت: بدون شک با تخصیص این اعتبارات و اجرای این طرح‌ها در شهرستان، هلیلان شرایط بهتر و مطلوبی پیدا می‌کند.
وی با تاکید بر لزوم پیگیری مصوبات رییس جمهور در سفر به استان ایلام اظهار داشت: خوشبختانه دولت سیزدهم با نگاه محرومیت زدایی وارد عرصه شده و تشکیل کمیته ویژه بررسی مشکلات هلیلان نشان از عزم جدی دولت در رفع مشکلات منطقه محروم هلیلان دارد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در دیدار با خانواده معلول در شهرستان هلیلان گفت: مجلس نسبت به مشکلات معلولان توجه زیادی دارد.
بسطامی در خصوص تامین هزینه درمان  مادر این خانواده معلول که بیمار است و نیاز به عمل جراحی دارد، با کمک کمیته امداد امام خمینی قول مساعد داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha