• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۴
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403040704313
  • خبرنگار : 71299

/گزارش/

برای ایلامی‌ها در تبلیغات و مناظرات چه موضوعاتی در اولویت بود؟

برای ایلامی‌ها در تبلیغات و مناظرات چه موضوعاتی در اولویت بود؟

ایسنا/ایلام اولویت و انتظار مردم در جریان در مناظره‌ها و سخنرانی‌ها چه موضوعاتی بود؟

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران فردا جمعه هشتم تیرماه ۱۴۰۳، در حالی برگزار می‌شود که در این هفته نامزهای انتخابات و ستادهای انتخاباتی تلاش خود را برای معرفی برنامه‌ها و توانمندی‌هایشان را انجام دادند و منتظرند تا مردم از میان برنامه‌های ارائه شده انتخاب کنند.

در هفته‌ای که گذشت ایلام شور و نشاط انتخاباتی را زیادی را تجربه کرد و مردم با حساسیت خوبی مناظرات وسخنرانی‌های کاندیداها را دنبال می‌کردند.

خبرنگار ایسنا برای برسی شور انتخاباتی به میان مردم شهر ایلام رفته است تا در خصوص انتظارات و اولویت‌های آن‌ها در از رئیس جمهور آینده سوال کند.

 کارآمدتر کردن مدیریت کشور

«حبیب یاری‌زاده» کارشناس برق قدرت از دانشگاه صنعتی اصفهان در خصوص اینکه در جریان تبلیغات نامزهای انتخابات ریاست جمهوری، بیش از همه به‌دنبال دانستن چه موضوعی بوده اظهار کرد: من معتقدم ما همه چیز داریم و امکانات خوبی در اختیار داریم، پتانسیل‌های خدادادی، نیروی کار و ثروت که باید به نحو احسن از آن‌ها استفاده کنیم.

وی افزود: معتقدم ما بیش از هر چیز به کاآمدی نیازمندیم تا بتوانیم وضعیت کشور را در ابعاد مختلف بهبود ببخشیم، بنابراین من در میان کاندیداها بیشتر به‌دنبال آن بودم که کدام نوع نگاه و مدیریت کشور را کارآمدتر می‌کند.

 اصلاح سیستم بروکراتیک اداری

صیدمحمد یکتایی بازنشسته نیز در این خصوص به ایسنا گفت: نباید کشور را معطل کرد به‌دنبال اگر و اما گشت، باید مدیریت‌ها به اهلش واگذار شود و مدیریت دستگاه‌های اجرایی به شکل قوی انجام شود.

وی افزود: چیزی که برای من در تبلیغات انتخاباتی جذاب بود این بود که بدانم کدام کاندیدا برنامه خوبی برای اصلاح سیستم عریض و طویل بروکراسی کشور دارد.

وی عنوان کرد: سیستم اداری کشور باید اصلاح شود و گرنه برای اجرای برنامه‌های کشور با مشکل مواجه خواهیم شد.

 بهبود وضعیت معیشت مردم

راحله الوانی دانشجوی رشته طراحی دوخت نیز در این خصوص به ایسنا گفت: مناظره‌ها جذاب بود و انتظارات را برآورده کرد و اطلاعات خوبی از دل مناظرات به مردم مردم منتقل کرد .

وی خاطرنشان کرد: مشکل اول کشور اقتصاد و وضع معیشت مردم است که باید بهبود پیدا کند.

این دانشجو گفت: برخی شغل‌ها در رشته ما و خیاطی با مشکلاتی مواجه است که باید با سعه‌صدر اصلاح شود.

 اجرای اسناد بالادستی کشور

مهدی شکوری کارمند یکی از دستگاه‌ای اجرایی استان نیز تلاش برای بهبود وضعیت اقتصادی، کارآمد کردن سیستم اداری، افزایش مشارکت اقتصادی بخش خصوصی، تشویق سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در استان، ایجاد اشتغال مولد، افزایش راندمان اداری، و اجرای اسناد بالادستی کشور را مهم‌ترین مسائلی دانست که باید توسط رئیس جمهور آینده مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: در این راه چالش‌هایی وجود دارد که برای حل آن‌ها راهکارهای علمی داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha