• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۲۰:۰۳
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403040704596
  • خبرنگار : 71299

استاندار ایلام:

رسانه‌ها فتنه دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات را خنثی کنند

رسانه‌ها فتنه دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات را خنثی کنند

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: رسانه‌ها با تولید محتوای فاخر، فتنه دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات را خنثی کنند.

«حسن بهرام‌نیا» امروز پنج‌شنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۳، در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان، ضمن تسلیت چهلمین روز شهادت شهید رئیسی و همراهان ایشان و تبریک ولادت امام موسی کاظم(ع)، با قدردانی از اعضای شورای اطلاع‌رسانی و اصحاب‌رسانه استان اظهار کرد: از زمان وقوع حادثه سقوط بالگرد شهیدجمهور، صدا و سیما، اعضای شورای اطلاع‌رسانی و اصحاب رسانه استان هم در برگزاری مراسمات و هم در انعکاس عملکردهای دولت سیزدهم خوب عمل کردند.

وی با اشاره به تلاش دشمن و جبهه استکبار برای کم‌رنگ کردن بحث انتخابات در ایران و کاهش حضور مردم در این عرصه، گفت: بدخواهان نظام با تمام ظرفیت‌ها برای کاهش مشارکت مردم و مخدوش کردن انتخابات پای‌کار آمدند که در این‌جا ضرورت دارد، رسانه برای خنثی‌کردن توطئه دشمن اهتمام داشته باشند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم‌رهبری در خصوص سالم بودن انتخابات در ایران عنوان کرد: به‌ فرمایش مقام معظم‌رهبری، در مقیاس جهانی، سالم‌ترین انتخابات در ایران برگزار می‌شود.

استاندار ایلام با بیان این‌که امروز رسانه‌ها و خبرنگاران رسالت اطلاع‌رسانی دقیق از جریان انتخابات و مقابله با جنگ روانی دشمن را عهده‌دار هستند، ادامه داد: رسانه‌ها با تولید محتوای فاخر، فتنه دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات را خنثی کنند.

وی تأکید کرد: رسانه‌ها خط مقدم مقابله با دشمن در بحث کاهش مشارکت مردم هستند که از آن‌ها انتظار داریم با دعوت مردم برای مشارکت در انتخابات، تلاش کنند توطئه دشمنان در خصوص کاهش مشارکت مردم، با شکست مواجه شود.

این مسئول بیان کرد: همه بسترهای لازم برای برگزاری باشکوه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری برابر با چهار اصل مدنظر مقام معظم‌رهبری(رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت) فراهم است.
بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: روز دوشنبه سه پروژه ان.جی.‌ال ۳۱۰۰ دهلران، نیروگاه صبا دهلران و میدان نفتی دانان به‌صورت وبیناری با حضور سرپرست ریاست‌جمهوری با اعتبار ۱۰۳ هزار میلیارد تومان در استان ایلام به بهره‌برداری رسید.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha