• دوشنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1400092922758
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشکده پزشکی تاکید کرد:

ضرورت ایجاد حرکت فعالانه‌ در امر آموزش و پژوهش

ضرورت ایجاد حرکت فعالانه‌ در امر آموزش و پژوهش

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تاکید بر ضرورت ایجاد حرکت فعالانه‌ در امر آموزش و پژوهش، گفت: باید به نخبگان جوان توجه بیشتری کرده و اساتید دانشگاه تجارب خود را از نظر مدیریتی و علمی به دانشجویان و دوستان جوان‌تر خود منتقل کنند.

دکتر بهمن نقی‌پور روز دوشنبه، ۲۹ آذر ماه در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشکده پزشکی اظهار کرد: هر چه پایه‌های پژوهشی را از اولین قدم از نظر اجتماعی، فرهنگی، علمی و آموزشی پایدارتر اجرا کنیم، در ادامه روند پژوهش و اخلاق افراد بهتر خواهد بود لذا باید از سال‌های اول دانشجویی، شرایطی را فراهم کنیم تا شاهد پیشرفت و اعتلای دانشجویان و کشور باشیم.

وی تاکید کرد: مدیران گروه‌ها باید باعث حرکت روبه رشد گروه شوند و از آنها حمایت کنند تا استعداد و پتانسیل آنها را به انرژی جنبشی تبدیل کرده و وضعیت دانشگاه را بهتر کنیم.

وی با بیان اینکه دانشکده پزشکی از مهمترین قسمت‌های دانشگاه علوم پزشکی است، افزود: از تمامی همکارانی که در این عرصه تلاش می‌کنند، تشکر کرده و امیدوارم به لطف خدا شاهد روزهای بهتری باشیم.

نقی‌پور ادامه داد: از خدمات ارزنده و شایسته آقای دکتر طاهر اقدم تشکر می‌کنم که در دوران سخت کرونا مشکلات متعددی را تحمل کرده و بهترین عملکرد را داشتند همچنین آرزوی سلامتی و موفقیت برای آقای دکتر سوادی اسکویی داریم و از خداوند متعال خواهانیم که یاریگر آنها باشد.

دکتر علی‌اکبر طاهر اقدم، رئیس سابق دانشکده علوم پزشکی تبریز نیز در این مراسم گفت: در حال حاضر ۴۵۰ نفر عضو هیأت علمی، دو هزار و ۵۰۰ دانشجو و۷۰۰ دانشجوی تخصصی و فلوشیپ در این دانشکده فعالیت می‌کنند.

ضرورت ایجاد حرکت فعالانه‌ در امر آموزش و پژوهش


وی ضمن قدردانی از تمامی افرادی که در این مدت او را یاری کردند، افزود: اگر دانشکده پزشکی در اهداف خود ثابت قدم باشد، در موفقیت دانشگاه علوم پزشکی و همچنین جامعه تأثیر می‌گذارد. 

به گزارش ایسنا، دکتر داریوش سوادی اسکویی، رئیس جدید دانشکده پزشکی نیز اظهار کرد: دانشکده پزشکی با دانشکده‌های دیگر تفاوت دارد و به لحاظ اینکه با سلامت انسانها سر و کار دارد از اهمیت بالایی برخوردار است.

ضرورت ایجاد حرکت فعالانه‌ در امر آموزش و پژوهش


وی گفت: آموزش پزشکی بسیار مهم است لذا پزشکان ما باید علاوه بر مسئولیت پذیری، به دانش روز نیز مجهز باشند لذا از تمامی کسانی که اعتماد کردند، تشکر می‌کنم.

گفتنی است؛ در این مراسم از زحمات دکتر طاهر اقدم، رئیس سابق دانشکده  پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز تقدیر و قدردانی شد و دکتر سوادی اسکویی به‌عنوان رئیس جدید دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز معرفی شد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha