• پنجشنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403062918979
  • خبرنگار : 50536

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی:

تصفیه خانه سد کلقان بستان آباد باید هرچه سریعتر احداث شود

تصفیه خانه سد کلقان بستان آباد باید هرچه سریعتر احداث شود

ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: تصفیه خانه سد کلقان بستان آباد باید هرچه سریعتر احداث شود.

تراب محمدی، پنجشنبه، ۲۹ شهریور ماه، در مانور تمرینی_آموزشی وزرات نیرو منطقه شمال‌ غرب کشور که در اداره برق منطقه‌ای آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار کرد: برای اجرای پروژه‌های مختلفی از جمله سد شهریار و احداث تصفیه خانه سد کلقان باید هر چه سریعتر ماده ۲۳ اخذ شده و عملیات اجرایی شود.

وی افزود: با احداث این تصفیه خانه شهرستان بستان آباد، چارایماق و بخشی از هشترود از آب شرب پایدار برخودار خواهند شد.

وی با بیان اینکه سد شهریار ۲۰ سال است که بلاتکلیف مانده، گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه‌ها نیاز است که امیدوارم هرچه زودتر تأمین شده و مشکلات این شهرستان‌ها حل شود.

محمدی ادامه داد: مجموعه وزرات نیرو یکی از مهم تاریخ و موثرترین وزارتخانه دولت جمهوری اسلامی بوده که بخش اعظمی از زندگی امروزه مردم وابسته به این وزراتخانه است.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی افزود: وزراتخانه کارهای بزرگی انجام می‌دهد تا آب و برق را به دست مردم برساند و به صنعت و کارخانجات کمک کند، در استان آذربایجان شرقی نیز مدیران متخصص و متعهد پای کار هستند که در مواقع ضروری برای حل مشکلات در کف میدان حاضر می‌شوند.

وی با بیان اینکه یکی از دستگاه‌های خدمات رسان وزرات نیرو است، ادامه داد: سال گذشته تنش آبی تبریز برای مردم زجر آور بود که همه‌ی دوستان تلاشگر در وزرات نیرو زحمت کشیدند تا این مشکل حل شود گرچه هنوز در برخی روستاها و شهرهای استان تنش آبی وجود دارد اما امیدواریم که این رزمایش‌ها به رفع آنها کمک کند.

محمدی ادامه داد: امسال هم ناترازی برق در استان مشکلاتی برای صنایع ما به وجود آورد اما مدیران کل مربوطه برای رفع این بحران از هیچ تلاشی مضایقه نکردند.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه این رزمایش در برخی مناطق به صورت عملیاتی است، خاطرنشان کرد: بعد از اتمام رزمایش و عملیات، خروجی کارهای انجام شده جمع بندی شده و در اختیار استانداری قرار گیرد تا در مواقع ضروری به کار برده شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha