• پنجشنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۱:۰۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403062919336
  • خبرنگار : 50004

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی در شورای آموزش و پرورش:

برای ترافیک اول مهر به طور دقیق، برنامه‌ریزی شود

برای ترافیک اول مهر به طور دقیق، برنامه‌ریزی شود

ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با تاکید ضرورت برنامه‌ریزی دقیق برای ترافیک اول مهر، گفت: نابسامانی‌های روزهای اول مربوط به حمل‌ونقل دانش‌آموزان باید توسط مدیران و خانواده‌ها مدیریت شود.

تراب محمدی بعد از ظهر پنجشنبه، ۲۹ شهریورماه در ششمین شورای آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری جلسات متعدد آموزش و با موضوع پروژه مهر در زمینه‌های مختلف اعم از سرویس مدارس و حمل‌ونقل دانش‌آموزان و روند بازگشایی مدارس، اظهار کرد: هر چند در وضعیت خوبی در جذب بازماندگان از تحصیل قرار داریم، اما جذب بازماندگان از تحصیل، وظیفه همگانی بوده و تعلیم و تربیت در تربیت نخبگان اثرگذاری غیرقابل انکاری دارد. 

وی با اشاره به لزوم همکاری همگانی به منظور تسهیل حمل‌ونقل دانش‌آموزان در هفته‌های آغازین شروع مدارس، افزود: شهرداری تاکنون به تعهدات خود در زمینه ساماندهی معابر در دست تعمیر تا بازگشایی مدارس عمل نکرده و به منظور مدیریت ترافیک شهری در محدوده منصور و ارتش تا ۱۵ مهرماه حق شروع تمیرات جدید را ندارند و سنگفرش و آسفالت لاین اول باید پایدارسازی و سپس اقدام به شروع عملیات جدید شود. 

وی در بخش دیگری از سخنانش، اذعان کرد: ساعت شروع ادارات در قالب مصوبه هیات دولت، ابلاغ شده از ساعت ۷ الی ۹ به منظور مدیریت ترافیک، شناور خواهد بود.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی در ادامه، ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام گرفته در دستگاه تعلیم و تربیت استان در راستای طرح نماد، خاطرنشان کرد: این طرح در صورت همراهی تمامی دستگاه‌های مسئول، در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، موثر خواهد بود و مداخلات زیادی در این مورد انجام شده که باید ادامه‌دار باشد.

وی در پایان با اشاره به دغدغه‌مندی خود در زمینه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان، مطرح کرد: دانش‌آموزان باید قبل از ورود به دانشگاه، در شان انقلاب اسلامی تربیت شده و به عنوان انسانی سالم وارد جامعه شوند.

 ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش‌ استان آذربایجان شرقی به ریاست سرپرست استانداری و حضور اعضای شورا برگزار شد و تشریح اقدامات انجام شده به منظور جذب بازماندگان از تحصیل و قدردانی از رتبه‌های برتر کنکور بخشی از آن بود.

برای ترافیک اول مهر به طور دقیق، برنامه‌ریزی شود

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha