• شنبه / ۲۷ آذر ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400092720681
  • خبرنگار : 50184

 کرمانشاه قهرمان کشتی آزاد نونهالان غرب کشور شد

 کرمانشاه قهرمان کشتی آزاد نونهالان غرب کشور شد

ایسنا/کرمانشاه دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه از قهرمانی تیم کشتی آزاد نونهالان کرمانشاه در رقابت های لیگ منطقه ای غرب کشور خبر داد.

منصور کیانی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به پایان رقابت های لیگ کشتی نونهالان غرب کشور، اظهار کرد: این رقابت ها در هر دو بخش آزاد و فرنگی با حضور  استانهای منطقه غرب شامل کرمانشاه، همدان، لرستان، ایلام، مرکزی و کردستان هر هفته به میزبانی یک استان برگزار شد.

وی ادامه داد: در پایان این رقابت ها، تیم کشتی آزاد نونهالان کرمانشاه با کسب چهار پیروزی و تنها یک باخت توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند و استان های لرستان و همدان در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

دبیر هیات کشتی کرمانشاه تصریح کرد: تیم کرمانشاه پس از شکست تیم های همدان، لرستان، کردستان و ایلام توانست یک هفته مانده به پایان رقابت ها قهرمانی را به نام خود ثبت کند و در هفته پنجم و پایانی رقابت ها نیز با توجه به اینکه مسابقه برابر تیم مرکزی جنبه تشریفاتی داشت، از کشتی گیران ذخیره استفاده کردیم که شکست خوردند.

وی تاکید کرد: در این رقابت ها تیم لرستان نزدیک ترین رقیب کرمانشاه بود که کشتی گیران نونهالان کرمانشاهی توانستند با اقتدار این تیم را شکست دهند.

کیانی در تشریح عملکرد تیم کشتی فرنگی نونهالان کرمانشاه در این رقابت ها هم گفت: همانطور که پیش بینی می کردیم در این بخش عملکرد چندان خوبی نداشتیم و تیم ما پس از استان های ایلام، کردستان، لرستان و مرکزی در جایگاه پنجم رقابت ها قرار گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه پس از پایان مرحله تیمی رقابت ها، هفته آینده مرحله انفرادی برگزار می شود، اعلام کرد: هفته پایانی رقابت های کشتی نونهالان منطقه غرب کشور هفته آینده به میزبانی استان کردستان برگزار خواهد شد که این مرحله به صورت انفرادی خواهد بود.

دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه یادآور شد: دراین مرحله کشتی گیران حاضر در این رقابت ها به شکل انفرادی باهم به رقابت می پردازند تا نفرات برتر هر وزن مشخص شوند.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha